Theludders Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei .. Jeg skulle gjerne hatt den siste skjermkort driveren til mitt "Nvidia Geforce 9600M GT". Det gjelder skjermkortet i min bærebare maskin hvor jeg kjører "Windows 7 32-bit". Jeg har fått fin hjelp til dette her inne tidligere, og da lastet jeg ned en driver fra www.laptopvideo2go.com Men jeg ble brått veldig usikker på hvilken driver og hvordan man gjorde dette igjen.. Noen som kan forklare meg litt? Takker for hjelp Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Du vil vel også finne den her vil jeg tro? http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, det er noe greier som gjør at den ikke støtter Mobile kortene... Ikke spør meg hvorfor, men jeg har forstått det sånn at jeg må ha en driver som er "moddet"... hmm.. surra med dette sist også... :| Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nei, det er noe greier som gjør at den ikke støtter Mobile kortene... Ikke spør meg hvorfor, men jeg har forstått det sånn at jeg må ha en driver som er "moddet"... hmm.. surra med dette sist også... :| Du må laste ned "Modded INF" i tillegg til driveren. Når du har lastet ned driverfilen pakker du den opp med winRAR og erstatter INF i driveren med Modded INF. Bruk copy/paste og svar ja på om du vil erstatte INF-filen. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Modifiserte drivere og beta drivere finnes det mye av på http://guru3d.com/ Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg bruker en litt mer avansert metode når det gjelder dette, men jeg synes at det enkle ofte er det beste, hvis jeg ikke finner en oppdatert driver til skjermkortet gjennom Windows Update 1. Gå inn på enhetsbehandling ved å høyreklikke min datamaskin, velg egenskaper og du ser enhetsbehandling i listen til venstre. 2. Gå ned til skjermkortet ditt, høyreklikk og velg egenskaper. 3. Du ser nå 4 faner: Generelt, Driver, Detaljer og Ressurser. 4. Gå inn på fanen som heter detaljer, der det står egenskap, bla deg frem til du ser "Maskinvare-IDer". Jeg som har NVIDIA GeForce Go 7600 får da opp dette: PCI\VEN_10DE&DEV_0398&SUBSYS_00901025&REV_A1 PCI\VEN_10DE&DEV_0398&SUBSYS_00901025 PCI\VEN_10DE&DEV_0398&CC_030000 PCI\VEN_10DE&DEV_0398&CC_0300 5. PCI\VEN_10DE&DEV_0398&SUBSYS_00901025 6. Det som står uthevet i punkt nr. 5 skal kopieres inn i den driverguiden som du finner på www.laptopvideo2go.com 7. Og med det, så finner du driveren din til DITT skjermkort. Men husk, bruke de tallene som DU får, ikke som jeg har oppgitt her. Dette var bare et eksempel 8. Når du har funnet den nyeste driveren til skjermkortet ditt og lastet den ned, så kan du oppdatere driveren din gjennom enhetsbehandlingen for skjermkort. Done! Det kan nevnes at du kan bruke Vista drivere i Windows 7. Det gjør ingenting, det er stort sett det samme Endret 21. juli 2009 av RevelleR Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Ah, har vært bortreist noen dager, men tusen takk for god forklaring Flotte greier Endret 24. juli 2009 av Theludders Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fikk du til å oppdatere skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå