Ziang Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hei. Installerte idag fra XP til Windows 7 RC 64-bit som faktisk funker ganske bra. Men nå begynner jeg og bli lit i tvil om jeg skal skifte tilbake til XP, men det kan ta flere uker før jeg får tilbake XP CD'en som jeg har lånt bort. Men problemet mitt er at jeg ikke får Mikrofonen til å virke. Har Hovedkortet Asus P5V-VM DH. Lasta ned microsoft uaa bus driver for high definition audio. Og deretter Soundmax lyd driver til vista 64-bit. Og lyden kom,men et annet problem er at høytalerene skurrer litt når det ikke blir spilt av lyd. Har forresten Harman/Kardon Soundsticks II hvis det skulle vere til hjelp. De lagde aldri støy når jeg kjørte XP. Mikrofonen funker altså da ikke i hele tatt. Det som skjer når jeg trykker på "listen to this device" er at hører meg selv såvidt og at når jeg skrur mikrofonlyden opp følger Høytaler lyden også med og den starte å pipe. Det er tydelig at den fanger opp noe? Men ifølge innspillingsprogrammet som fulgte med og andre programm også så funker ikke? Edit: fikk til at mikrofonen lagde lyd på skype, men utrolig lavt, og skrur jeg på "sound booster" Blir det utrolig mye støy i høytalerene. Endret 19. juli 2009 av Ziang Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Rpøvde idag å Slette forrige drivere og laste ned driveren fra ASUS sin hjemmeside, men da dukker det opp en .rar fil som jeg ikke får gjordt noe med? Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
admiralconan Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Rpøvde idag å Slette forrige drivere og laste ned driveren fra ASUS sin hjemmeside, men da dukker det opp en .rar fil som jeg ikke får gjordt noe med?Noen som har et forslag? Får du ikkje pakka ut .rar fila ein gang? winrar.com Har du link til driverene? Har nettopp installert Win 7 RC x64 på nye maskina mi. Bruker Vista x64 drivere og har ikkje oppdaga at noke ikkje funker enda. Skal hente nye headsettet mitt imåra.. så då får eg teste micen... Ska rapporter kor det går.. Har integrert lyd på hovedkortet. Asus M4N72-E Endret 20. juli 2009 av admiralconan Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Rpøvde idag å Slette forrige drivere og laste ned driveren fra ASUS sin hjemmeside, men da dukker det opp en .rar fil som jeg ikke får gjordt noe med?Noen som har et forslag? Får du ikkje pakka ut .rar fila ein gang? winrar.com Har du link til driverene? Har nettopp installert Win 7 RC x64 på nye maskina mi. Bruker Vista x64 drivere og har ikkje oppdaga at noke ikkje funker enda. Skal hente nye headsettet mitt imåra.. så då får eg teste micen... Ska rapporter kor det går.. Har integrert lyd på hovedkortet. Asus M4N72-E Fikk det til å funke nå med de rette driverne, lasta ned winrar og opna .rar fila og da funka plutselig mic'en som den skulle. Men fortsatt bittelitt støy i høytalerene Lenke til kommentar
admiralconan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Gløymte vist rapporten her... Micen og lyden min funker brille fint... Ingen støy whatsoever.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå