HoaXed Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei. Har tenkt å bli siviløkonom og har søkt meg inn på 3 + 2 år økonomi og administrasjon. Har kommet inn i Universitet i Agder, og Handelshøyskolen BI Oslo men er veldig usikker på hva som skal velges. - Hva er de hovedsaklige forskjellene på disse skolene? I forhold til det faglige? - Vil valget påvirke mine jobbmuligheter senere? Er det noen som vet om de to siste årene på BI er kun på engelsk? Og jeg ser at man kan ta tre år på universitet først og deretter to år på BI, men kan man omvendt? Takker veldig mye for svar! Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 UIA suger, studerte der i ett år og flytter nå til høsten. nok er nok. UIA het høyskolen i agder i fjor så du skjønner nok hvor dårlig nivået er. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 UIA suger, studerte der i ett år og flytter nå til høsten. nok er nok. UIA het høyskolen i agder i fjor så du skjønner nok hvor dårlig nivået er. Navnet i seg selv forteller ikke noe om kvaliteten på skolen. Du bør begrunne hvorfor du mener denne skolen er dårlig. Dårlige fasiliteter, undervisning eller opplegg? Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 boratstroll er bare et troll, bare å overse. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis du er villig til å betale 250 000 kr for en master på BI, og har råd til det, så hvorfor ikke. UIA er ikke noe dårligere faglig, men BI Oslo har et godt rykte ute i arbeidsmarkedet hos en del mennesker. Lenke til kommentar
siggi90 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 lurte selv på om det gikk ann å ta bachelor på BI for så å søke på master på en annen skole. Jeg kontaktet NHH og de sa at det var mulig å søke på master der etter fullført bachelor på BI. så regner med at dette også gjelder andre universitet/høyskoler;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå