3nity Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Morn , skulle hatt litt mere penger for sommeren , og da gjerne gjennom å arbeide fra hjemme. Jeg lurer da på om det faktisk er noe som går ann å gjennomføres fra hjemme, som du faktisk tjener penger på ? F.eks. oversette småting fra engelsk til norsk eller noe. Er dog 16 enda, men VG1 er gjennomført/studiespes med rimelig gode karakter (5 i snitt) , men jeg er over gjennomsnittet flink i engelsk. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Høhø. Hø. Øhøhøh. Tviler på at du får spesielt med oversettingsjobber som 16-åring, trass dine engelskkunnskaper. Litt sent å begynne å lete etter sommerjobb nå, også. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Høhø. Hø. Øhøhøh. Tviler på at du får spesielt med oversettingsjobber som 16-åring, trass dine engelskkunnskaper. Litt sent å begynne å lete etter sommerjobb nå, også. Har hatt sommerarbeid allerede som jeg ble ferdig med på fredag, men grunnet div må jeg bruke opp 2/3 av denne lønna rimelig fort, og har da lyst på mer penger. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Du kan satse på diverse money-making schemes på nettet (suksess ikke garantert) eller registrere deg på en nettside for frilansere. Søk på ting som "jobb hjemme" på google Endret 19. juli 2009 av Thomaes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå