Xiphac Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei. Skal nå skifte ut min gamle 32" Widescreen da den nærmer seg 9 år og i tillegg har fått noen summelyder i seg. Jeg kikker litt rundt på 42" LCD og Plasma og har tenkt å bruke rundt 10k på denne tv'n. Jeg kommer hovedsaklig til å bruke tv'n til normal tv titting og litt DVD filmer,men noe spill tror jeg ikke det blir. Trenger ikke all verdens tilkoblinger på tv'n,det jeg er mest opptatt av er den generelle bildekvaliteten.Den bør vøre bra. Jeg har sett at man får 50" Plasma skjermer til under 10k,og 42" til godt over 10k. Betyr det at den på 50" har dårligere bildekvalitet enn den på 42"? Jeg kjører Riks-tv og sitter ca 3- 4 m fra tv. Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Dette er en rå tv, Samsung 40a796. 10 000kr for denne er et bra kjøp: http://www.computercity.no/products/product.aspx?ID=1998090 Jeg har selv 46tommeren, og er utrolig fornøyd. Anbefales! Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Bare vær litt varsom med Computer City. Jeg fikk helt latterlig service der for en tid tilbake... Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har aldri handlet hos computer city, men de har lavest pris på den tven. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Så lenge den søte glede ikke blir til den sure svie så er det greit, men jeg er skeptisk til stedet... Hvis du får problemer med tv-en din så kan du fort angre på at du kjøpte der det var billigst. Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Så lenge den søte glede ikke blir til den sure svie så er det greit, men jeg er skeptisk til stedet... Hvis du får problemer med tv-en din så kan du fort angre på at du kjøpte der det var billigst. Det negative med samsung, er jo at alt må sendes til Oslo for reperasjon. Tidligere kunne man gjøre dette lokalt. Samsung Norge altså :/ Men det er kanskje slik med alle merker når jeg tenker meg om? Men nok om dette da, jeg konstaterer bare at det er billig og et bra tilbud, samt en veldig god tv. Kunne godt gitt link til Samsung.no, så kunne han funnet prisen selv Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Dette er en rå tv, Samsung 40a796.10 000kr for denne er et bra kjøp: http://www.computercity.no/products/product.aspx?ID=1998090 Jeg har selv 46tommeren, og er utrolig fornøyd. Anbefales! Er det noen som vet om Input- lag har blitt fikset på denne modellen ? Det var endel på de før, men det er jo mulig det er fikset vha Firmware oppdatering. Nytter ikke å kjøpe det som spilleskjerm hvis det er for tregt! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det der el vel 1 gen led? 2. gen begynenr vel på UE. er lagg er lite synlig på ue467050 vi har på jobben på normale innstillinger. men vi har alt på 100 for å kompansere emd belysningen i sentret så er litt etterslepp. men ikke hakking nei. ville ikke gårr fpr forgje gen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå