kaarebeate Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Dette er et av de første bildene som jeg har tatt over tid, hadde ikke med stativet men fikk satt kameraet på balkongen. Hva kunne vært gjort bedre/annerledes på dette bildet? Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det eneste jeg ville gjort annerledes er vel muligens å tilte kameraet mer nedover. Himmelen er helt svart og dekker derfor en for stor del av bildet, synes jeg. Ellers synes jeg at fargene passer bildet bra Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Pent bilde. Er ikke helt sikker på hvordan det skal forklares, men det er noe rart med overgangen mellom lyset og det mørke. Er ikke like klart som resten av bildet. Og så har du det punktet som Marius-Ah nevner. Bortsett fra det, vakkert. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Synes bildet ble bra jeg, tatt fra Porlamar eller noe i nærheten eller?.... Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Synes bildet ble bra jeg, tatt fra Porlamar eller noe i nærheten eller?.... Riktig!! Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Det eneste jeg ville gjort annerledes er vel muligens å tilte kameraet mer nedover. Himmelen er helt svart og dekker derfor en for stor del av bildet, synes jeg. Ellers synes jeg at fargene passer bildet bra Takk for tilbakemelding! Legger ut en annen versjon, ble det bedre? Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hmm, jeg blir nesten feil person å spørre om den siste utgaven av bildet... Jeg liker best større vidvinkler på slike bilder, så å croppe blir feil for meg. Men jeg synes uansett du gjorde lurt å i fjerne trappa nede til venstre, siden den bare var i veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå