EinarB Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har endevendt internett i hele dag etter et program som MBM men med annet utseende, som jeg slipper å flytte hele tiden for jeg skal lese hva som er bak. Må være noe som ser ut som Statbar med gjenomsiktlig bakgrunn. Er helt sikker på det finnes men å finne det...... Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ikke helt hva du spør etter men men.. Du kan jo la MBM være diskret også. Instrumentpanelet kan jo gjøres så gjennomsiktig som du bare vil. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg er ikke mye imponert av gjenomsikten til MBM, alt fader jo vekk kunne tenkt meg å se tallene med gjenomsiktlig bakgrunn. Speedfan var litt mer interesant men den viser bare en verdi på oppgavelinjen. Det må da hvere noe bedre enn dette, eller er dere alle komfortabel med å flytte MBM vekk hele tiden, når det er noe som skal leses? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 MBM er jo genialt. Du kan jo stille den så gjennomsiktig at du nesten ikke ser annet enn tallene. (hint: spygrønne/lilla tall) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 jeg bruker kun mbm i taskbar, med cpu-usage som eneste som vises og temperaturer som vises når man holder pekeren over ikonet, genialt og diskre Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 MBM er jo genialt. Du kan jo stille den så gjennomsiktig at du nesten ikke ser annet enn tallene. (hint: spygrønne/lilla tall) Alt fader jo likt, uansett farge. Går det ikke bare fade bakgrunn Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 det er et valg inne på mbm5 som lar deg sette temperaturen i taskbar, dette må gjøres på hver temperaturmåling som skal ned. Dette havner i taskbar som sagt og er genialt og diskree Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 WTF? bruk mbm dashboard da. Det er jo det jeg gjør!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 MBM er jo genialt. Du kan jo stille den så gjennomsiktig at du nesten ikke ser annet enn tallene. (hint: spygrønne/lilla tall) Alt fader jo likt, uansett farge. Går det ikke bare fade bakgrunn Jeg har plasert tingen øverst til høyre, rett under "X"'en i vinduer. Der er det jo grått, og da ser jeg bare tallene med rett fading. Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Kan noen gi meg en link til dette programmet, MBM. .. siden de plassene som æ finner på nettet ikkje fungerer, eller kanskje ikkje er rette MBM program Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 http://mbm.livewiredev.com/ å gud denne posten må være gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå