Bryfjes88 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei! Er det noen som vet om det er en pågående Open Beta rundt nå? Evt har dere noen info om en webside som announcer open betas til ps3 ? Har prøvd å lete endel selv, men finner lite. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Slenger meg på denne, men tror ikke det er noe slikt. Open Betaer vil vel som oftest ligge på forsiden til PS Store Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) kommer det noe beta så blir det sikkert opprettet en topic om det her. Ikke sett at noen av beta spilla har vært annonsert på [email protected] er gjerne meget begrenset adgang til de. Endret 8. august 2009 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 kommer det noe beta så blir det sikkert opprettet en topic om det her.Ikke sett at noen av beta spilla har vært annonsert på [email protected] er gjerne meget begrenset adgang til de. :/ desverre, men tråden kan jo ligge å rulle. Hvis noe dukker opp en dag så kan vi spread the word to the world. Ellers så kan det jo nevnes at PSHOME er open beta. Ikke noe å satse på da, men kult å spille poker på ps3-en Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 kommer det noe beta så blir det sikkert opprettet en topic om det her.Ikke sett at noen av beta spilla har vært annonsert på [email protected] er gjerne meget begrenset adgang til de. :/ desverre, men tråden kan jo ligge å rulle. Hvis noe dukker opp en dag så kan vi spread the word to the world. Ellers så kan det jo nevnes at PSHOME er open beta. Ikke noe å satse på da, men kult å spille poker på ps3-en ok,når jeg tenker beta så mener jeg skikkelig spill som uncharted2 og COD4 osv PSHOME har jeg ikke giddi å surra med....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå