Gå til innhold

Trådløskortet slutet å virke.. [Løst!]

Anbefalte innlegg

Hallo!

Plutselig i går etter en restart av bærbaren, finner ikke PC-en noen av trådløsnettene og aero-effektene er slått av.

Fikk også senere etter jeg fikk internett på den via kabel, en melding om at jeg hadde en "Piratkopi", kjører Win7-RC x64.

La inn ny Win-key og det er i orden.

Tror jeg restartet for jeg innstalerte oppdatering via Win-update:

Cumulative Security Update for ActiveX Killbits for Windows 7 Release Candidate for x64-based Systems (KB973346)

"Security issues have been identified in ActiveX controls that could allow an attacker to compromise a system running Microsoft Internet Explorer and gain control over it. You can help protect your system by installing this update from Microsoft. After you install this item, you may have to restart your computer. This update is provided to you and licensed under the Windows 7 Prerelease License Terms."

Definition Update for Windows Defender - KB915597 (Definition 1.61.1700.0)

"Install this update to revise the definition files used to detect spyware and other potentially unwanted software. Once you have installed this item, it cannot be removed."

Har prøvd å avinstalere og oppdatere drivere til trådløskortet, men hjalp ikke..

Kortet heter så mye som:

Intel PRO/Wireless 3945ABG

Kabel fungerer etter 2sek.

Har ikke funnet virus på den heller, scannet med avast! Home.

Noen tips? :hmm:

Edit:

Fikk fikset det!

Fikk kjørt slik "startup repair" i oppstarten av Windows, trykte som en tullig på F4 når jeg slo på PC-en og fikk valget mellom å starte normalt eller slik "repair modus". Nå virker alt som normalt :new_woot:

Endret av RamboEinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...