EvilNorwegian Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett, men jeg vil gjerne ha plass til 7 hd'er, ide hd'er. Er det mulig og få tak i et kabinett med brønner opp til 7, og passer til ide hd'er. :smile: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Må vel bli et Maxitower da. DETTE har plass til 8 stk HDD. Chieftec er brae kabinetter. 8) Lenke til kommentar
EvilNorwegian Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Ja, men det er så stykt, jeg kunne ha tenkt meg noe sånn som dette. Så et i norge men det hadde bare hot swap modul, det må vel være mulig og kvitte seg med det vel. Er de tmulig og bygge om en sånn modul. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 lian li har som regel 8, både midi å maxi, men i midi er bare 5 avkjølt da :-? Lenke til kommentar
EvilNorwegian Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 lian li har som regel 8, både midi å maxi, men i midi er bare 5 avkjølt da :-? Men hvis det er hot swap modul i kabinettet, er det da mulig og ta den ut og bruke den til vanlige IDE disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå