IntelAmdAti Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 lyden i cs lagger, alle lydene kommer med litt over ett sekunds forsinkelse, blir svimmel av å spille slik, noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Kjøp deg et lydkort, gutten min! Jeg merket sinnykt forskjell på det derre når jeg kjøpte meg. Når du snur deg raskt rundt, kommer lyden med, med en gang. Lydkort + Sennheiser = Stetoskop Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Eller du har den LURE metoden. Slutt å spele CS. Det er eit lamer spel. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg spiller cs av og til og er ikke flau av det. Selv om jeg snart er 28. Men det er ikke bare spill som bruker HL/quake motoren som utnytter lydkortet. Blir også bedre lyd med av mp3 osv. Og en til slutt håper jeg at folk kan være såpas seriøs at de ikke rakker ned på folk som spiller cs. Det er sikkert ett eller annet som går ann å erte deg for også. MVH Øyvind Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 jeg har lydkort, men lyden lagger, kommer med 1 sekund forsinkelse, trenger jeg raskere lydkort? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 trådløse hode telefoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå