Gjest Jansen91 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei! Har funnet meg en jente jeg liker og holder på med henne nå. Jeg var jomfru heilt til jeg møtte henne for noen uker siden. Jeg har litt trang forhud og strengen er litt kort. Forhuden legger seg som en ring rett under penishodet og strammer litt. Jeg er 18 år. Når jeg puler henne uten kondom tar de en stund før jeg kommer, men jeg kommer etter en stund. Tar jeg på kondom går det evig lang tid og jeg føler ikke noe særlig. Kan miste ereksjon etter en stund med. Jenten vil ikke gå på p pillen og hun vil jeg skal bruke kondom. Når jeg tar på kondomen er forhuden under penishodet og kondomen helt ned til roten. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Dette løser ikke problemet ditt, men jeg bare lurer; hvorfor vil hun ikke ta p-piller? Er hun mellom 16 og 20 får hun til og med 100 kr avslag på pillene Lenke til kommentar
Gjest Jansen91 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Bivirkningene og det at hun må ta de til faste tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det finnes jo mange andre alternativer, hun kan f.eks. ta p-sprøyte, er hun redd for bivirkningene der også tror jeg hun kan ta en slags test for å se om hun tåler det, altså ikke får bivirkninger. Prøv å forklare problemet ditt så kanskje hun forstår og vil revurdere p-piller eller noe annet. Ang. det meda t hun må ta det til faste tider så kan hun jo bruke p-plaster isteden, det må man ikke huske på hver eneste dag. Har ikke prøvd det selv, men venninner sier at minuset er at det får dårlig "feste" på kroppen etter noen dager. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Frykten for mange jenter er jo bivirkningen med vektøkning, og det er ved mange tilfeller en selvfølge. Men, psprøyte er en dårlig ide. snakk med henne om pplaster som de har sagt. bivirkningene med den er minimale, og noen ganger merker du ingenting. Ellers har man jo også slike ting som spiral. Få henne til å søke litt rundt på nettet! Det finnes tusen alternativer, annet enn ppiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kan jeg spørre hvorfor du mener p-sprøyte er en dårlig ide? Har ikke erfaring med det selv. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) - De fleste leger fraråder psprøyte pga mye større sjanse for blodpropp, hjerteinfarkt og større bivirkninger. -Mange legger på seg ved bruk av psprøyte også. -Det går ikke ann å forutsi når man blør heller. Mange blør ikke i det hele tatt, noen blør hver dag helt til de slutter. -og det kan ta veldig lang tid å bli gravid etter man slutter med det. Men selvfølgelig går det ann å prøve. Den fungerer jo forskjellig på alle. Endret 19. juli 2009 av Monicaott Lenke til kommentar
Penance Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 P-sprøyta er ikke å anbefale til unge jenter - Monicaott listet opp grunner. Kan legge til at det også kan øke sjansene for benskjørhet. Man vet som sagt heller ikke hvordan man reagerer på den og er man riktig uheldig har man blødinger hver dag til virkningen er borte (ca. 3 mnd). Om hun ikke vil ta p-piller pga. den standard sammensetningen av hormoner, kan kanskje mini-piller eller kombinasjonspiller være noe? Disse må taes til samme tid hver dag, men man får som regel ikke like mye bivirkinger som ved vanlige p-piller. Ellers tror jeg plaster ser ut til å være det beste i deres situasjon. Ikke mye stress å huske på, og virkningen sitter ikke i kroppen over lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Jansen91 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal snakke med henne, men er veldig usikker på hvordan hun vil reagere. Er det ikke noe jeg kan prøve? Hun er vekke i en uke nå, så tenkte jeg skulle la være å runke. Pleier ikke ta så lang tid før jeg kommer når det har vært en stund ... Det vil nok ikke funke i lengden, men men. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Kan du ikke bare pule henne med kondom så kan hun suge deg etterpå? Endret 22. juli 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) . Endret 19. september 2012 av Tesso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan du ikke bare pule henne med kondom så kan hun suge deg etterpå? Stemmer for den Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja for det gidder hun kvar gong sant Bruktbilen? Spør henne... Det er ikke akkurat som om det er en ekkel straff å suge kjæresten sin. Det kan nok også tenkes seg at det blir slitsomt for gutten også, å ikke kunne pule henne uten kondom. Det mest praktiske for begge parter hadde vært for jenta å prøve ut enkelte prevasjoner. Med eller utan kondom skal ikkje ha så mykje forskjell og sei, berre på følsomheita på hovudet. Har stått fast på denne setningen i et par minutter nå, tror du prioriterer forskjellige ting enn det resten gjør, følsomheten på hodet er det som er viktig, å tre gummi over den hjelper ikke. Lenke til kommentar
Gjest Jansen91 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg vil ikke at hun skal suge meg. Greit nok, det er sykt deilig, men får litt problem med å kysse henne i ettertid. Greit nok og av til, men ikke til vanlig. Tror ikke hun går med på det heller. Og jeg har legetime om 2-3 uker! Skulle egentlig ha vært på legen nå, men legen skulle ha ferie ble det ikke noe av. Er virkelig spent på hva han vil si. Samtidig vil jeg prøve å finne ut en lur måte å løse/forbedre problemet før... Jeg har liten følsomhet i toppen av hodet, men mer ned over mot siden/enden av hodet. Og jeg bruker ofte en 5-10 min med intens runking før jeg kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå