arnizzz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Sliter litt med xbox live etter jeg oppgraderte dashboardet til den rævva opplegget. Er jo en stund siden men har ikke giddet sjekke. Uansett, før oppdateringen så ble jeg automatisk logget inn på xbox live. Men nå må jeg hver eneste gang gå inn på linjesjekken først før det funker. Noen som har opplevd lignende og har funnet en eventuell fix? Jeg må altså >skru på Xbox 360 >Trykke på Log in to xbox live.. >står å henger litt. til jeg får feilmelding om at det ikke funker >Trykker på der det står at jeg må sjekke nettverket mitt (noe i den duren) >kjører den xbox live nettverkssjekken som gjør at jeg blir logget ut fra profilen. Alt er ok med xbox live-tilkoblingen i følge denne sjekken. >etter dette logger jeg inn på profilen min igjen og kan koble til xbox live. Ufattelig irriterende å måtte gjøre dette for hver gang jeg skrur på xboxen. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har faktisk opplevd lignende selv. Da jeg kjørte en hard reset av router som følge av et annet problem løste Xbox live-problemet seg pussig nok. Dette med en Zyxel P-2602HWT-F3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå