Gå til innhold

Ny bærbar studentpc - ACER Aspire 3935?

Anbefalte innlegg

Ja , da kom det nok en tråd om kjøp av studentpcer...

Er ganske kresen i valget, og stiller høye krav. Siden det er en studentpc ønsker jeg den liten og lett (ikke mindre enn 10" eller større enn 15", samtidig som den er rask (altså ikke noen mini-bærbar) og har bra batterilevetid.

Jeg likte den nye timelinepcen til acer, ACER Aspire 5810 TimeLine, men etter å ha lest spesifikasjonene synes jeg at den hadde pinlig liten prosessor (ja, jeg vet det er for batteriets skyld...)

Etter flere søk har jeg endt om med å ha denne, en ACER Aspire 3935, som favoritt, da den er veldig liten/lett og har gode spesifikasjoner.

Er det noen som har erfaringer med denne dataen?

Har alltid vært litt tvilsom til Acer, så finnes det andre dataer som er bedre/billigere?

(har vudert macbook pro, 13", men synes den blir litt for dyr, syns ikke prisen bør overstige 10 000)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har også vurdert en stund om jeg skal gå til innkjøp av 3935, virker som en veldig bra laptop til mitt bruk. Er student selv, og er avhengig av at den er forholdsvis liten og lett, god batterilevetid og har greit med prossesorkraft og ram. Er ganske kresen når det gjelder utseende, men denne falt virkelig i smak. Ser utrolig fin og classy ut til den prisen.

Har lest en del anmeldelser av den, og det virker som at det er veldig god pc for studenter. Blir anbefalt i så og si alle anmeldelsene. Det eneste negative med den er at den mangler hdmi-port og at skjermkortet ikke er allverden. Nå er det heller ikke slik at dette er en utpreget spillmaskin, så det kom ikke så overraskende. Maskinen skal visstnok også være ekstremt stillegående og støyfri, og blir ikke for "varm" til å ha i fanget når du ser på filmer etc. Dette er også noe jeg setter veldig pris på.

Anmeldelser:

cnet.com

computershopper.com

Laptop magazine

PCmag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...