Bmw93 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hmm jeg lurer på når andere inntaket er... fordi hvis det er etter 21 så må jeg takke ja til Mekk og da tar jeg heller fri år for å være ærlig... men det jeg også lurer på er hvordan funker detta... liksom kan jeg bare takke ja på den skolen jeg har kommi i nå... uansett om jeg ikke vil der... er jeg fortsatt på ventelista da??? , fordi jeg vil inn på elektro er nr 12 på skolen jeg vil på og nr 3 som også er greit... Hvis dere ikke forstår no...Sorry , det jeg prøver å si er: Vet noen når andre inntaket er? , og hvis jeg takker JA til den skolen jeg har kommet inn på men egentlig ikke vil der, er jeg fortsatt på ventelista på de andre skolene? Takk for hjelpen , Can't wait for VG1 (nesten som første skole dag hehe) Endret 19. juli 2009 av Bmw93 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Om jeg ikke tar helt feil er det 11. august. Edit: Det er forskjellig etter hvor man bor. Hvilket fylke bor du i? Endret 19. juli 2009 av Olum Lenke til kommentar
Bmw93 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Akershus, Rælingen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da fant jeg info om det her. Det ser ut som du får vite andreinntaket 28. juli og svarfrsiten er 5. august. Lenke til kommentar
Bmw93 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Tusen takk! , men vet du om liksom hvis jeg sier JA til den skolen jeg har fått nå, kan jeg vente til 2ndre inntaket og se om jeg får en skole jeg vil på og takke ja der? og liksom bare ikke møte opp på den skolen jeg ikke vil? (fordi blir jeg ikke automatisk fjerna da?) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg husker ikke nøyaktig hvordan det var, men jeg mener å huske at rådgiveren på skolen vår sa at vi burde takke ja uansett om vi ville gå på en annen skole eller ikke. Da er det i hvertfall sikret en skole om du ikke kommer inn på andreinntaket. Så du bør takke ja til skoleplassen du fikk ved førsteinntaket. Når andreinntaket kommer, og du forhåptenligvis får tilbud om en skoleplass du har mer lyst på enn førsteinntaket, takker du bare ja til den og. Jeg veit ikke om ditt ditt ja til den første skoleplassen da blir kanselert eller om du selv velger hvilken skole du vil møte på første skoledag. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 - Dersom du vert teken inn på eit av dine lågare ønske, kan du ta imot plassen og samtidig stå på venteliste til høgare ønske.- Dersom du i seinare inntak får tilbod om plass på eit høgare ønske, fell den tidligare mottekne plassen automatisk vekk. Hvis jeg husker riktig kan du krysse av for å stå på venteliste på høyere ønske på samme siden du registrerer svaret ditt. Lenke til kommentar
Bmw93 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Ahh! Tusen Takk! nå har jeg fått alt jeg trengte å vite Hehe : ) - Dersom du vert teken inn på eit av dine lågare ønske, kan du ta imot plassen og samtidig stå på venteliste til høgare ønske.- Dersom du i seinare inntak får tilbod om plass på eit høgare ønske, fell den tidligare mottekne plassen automatisk vekk. Hvis jeg husker riktig kan du krysse av for å stå på venteliste på høyere ønske på samme siden du registrerer svaret ditt. Hmm jeg har prøvd å se om det var det... men jeg kan ikke velge "Ja jeg vil stå på ventelista på høyre ønsker" står bare om den skolen jeg har kommet inn på, det er eneste stedet man kan si ja hehe sikkert endra Tusen takk for hjelpen begge 2 EDIT: Hmm du hadde rett, når jeg svarer Ja til skolen så kommer det spørsmål om du vil stå i listen til høyere krav , Yaay Endret 20. juli 2009 av Bmw93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå