Lefsen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har to jackhøytalere og ett par med USB høytalere. Så jeg lurte på om det fantes en måte å få alle de lydenhetene til å fungere på en gang? Jeg har intrigert lydkort i hovedkortet med 6 utganger for minijack, men om jeg bruker de samtidig som jeg kobler til USB høytalerene tar de over lyden. Har Realtek HD Audio Manager som driver på en måte da. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 USB-høytalere har innebyggd lydkort, så du må få samme lyd ut på begge lydkortene. Fant en løsning ved å søke på Google: A have a solution, using the Virtual Audio Cable. Let`s do: 1- Download, Buy and Install Virtual Audio Cable (this will create a kind of a virtual sound card ou your computer) 2- On your player (like winamp ou someone else), set the output sound device "Virtual Cable 1" 3- Open two instances of AudioRepeater. 4- In both instances, set in Wave In "Virtual Audio Cable1". In Wave Out. 5- In each instances of program, set the outputs device of your USB Headphone and Onboard Audio. To start automaticly, create a .bat and use a commend line like this one: start /min "audiorepeater" "%programfiles%\Virtual Audio Cable\audiorepeater.exe" /Input: "Virtual Cable 2" /Output: "ATI HD Audio rear output" /BufferMs:100 /SamplingRate:48000 /Autostart start /min "audiorepeater" "%programfiles%\Virtual Audio Cable\audiorepeater.exe" /Input: "Virtual Cable 2" /Output: "IDT Audio1" /BufferMs:100 /SamplingRate:48000 /Autostart Det kan hende det finnes andre løsninger. Lim inn søkeordene Same output to two sound cards i søkefeltet til Google. Lenke til kommentar
Lefsen Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Takk, jeg skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå