hoodoo Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, vurderer å kjøpe Nikon D5000. Det jeg lurer på er: -når man filmer med kameraet, kan man velge blenderåpning (før man setter igang å filme)? - eller setter kameraet dybdeskarpheten for meg/til laveste blender eller noe slikt? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, vurderer å kjøpe Nikon D5000.Det jeg lurer på er: -når man filmer med kameraet, kan man velge blenderåpning (før man setter igang å filme)? - eller setter kameraet dybdeskarpheten for meg/til laveste blender eller noe slikt? Du kan justere blender mens du filmer. Autofokus fungerer ikke, så all fokus må gjøres manuelt under opptak. Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, vurderer å kjøpe Nikon D5000.Det jeg lurer på er: -når man filmer med kameraet, kan man velge blenderåpning (før man setter igang å filme)? - eller setter kameraet dybdeskarpheten for meg/til laveste blender eller noe slikt? Du kan justere blender mens du filmer. Autofokus fungerer ikke, så all fokus må gjøres manuelt under opptak. Har nå kjøpt meg D5000, og funnet ut at man kan velge blender på forhånd, men den kan ikke endres når man først har begynt å filme. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, vurderer å kjøpe Nikon D5000.Det jeg lurer på er: -når man filmer med kameraet, kan man velge blenderåpning (før man setter igang å filme)? - eller setter kameraet dybdeskarpheten for meg/til laveste blender eller noe slikt? Du kan justere blender mens du filmer. Autofokus fungerer ikke, så all fokus må gjøres manuelt under opptak. Har nå kjøpt meg D5000, og funnet ut at man kan velge blender på forhånd, men den kan ikke endres når man først har begynt å filme. Ikke prøvd selv, men jeg har blitt fortalt at dette skulle gå. Om du sitter med kamera og dette ikke går så regner jeg med at du vet best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå