Ethernet Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei! Skal sette sammen en PC i et Micro ATX kabinett og er derfor vanskelig å finne en billig oppgraderingspakke. Jeg har HDD, Skjermkort og alt som trengs. Men HK, CPU og ram tok kvelden. Fant et sett på MPX: Oppgraderingspakke AMD Athlon 64 X2 AMD X2 7750, 4GB, nForce 630a, GF 7025. Til 1400,- eller noe sånt. Bestilte dette, men nå er det tydeligvis utsolgt og jeg finner det ikke lenger på hjemmesiden. Jeg har bestilt det og ligger under mine ordre men ser ikke ut som om jeg får det, de svarer heller ikke på mailen min. Så trenger altså et billig og godt alternativ til dette, men det må passe i Micro kabinettet det skal settes i. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Komplett har noe tilsvarende til kr 1.249,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325623 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Jess, så det. Men spesifikasjonene er dårligere på denne. Dette er til kjæresten min sin PC, hun surfer stort sett og driver med litt bilderedigering og blogging og slikt. Den andre pakken har blandt annet 4GB DD3-minne og av hva jeg ser en kjappere prosessor. Ikke noe annet? Og det med at jeg ikke får det jeg har bestilt, har jeg noen krav i en eller annen form da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå