Gå til innhold

10k achievement points er nådd


Anbefalte innlegg

Bingo Cpt, ingen ting imponerer meg i WoW.

 

Da håper jeg du ikke spiller

Blir vel litt off-topic, men jeg vil gå ut fra (jeg håper) at de færreste spiller WoW for å imponere (eller bli imponert av) noen.. man spiller det fordi det er gøy.

 

 

For øvrig.. de søkte sammenligningene med å kurere kreft f.eks er litt latterlige..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personelig blir ikke imponert av en drit i WoW - jeg blir kun misunnelig. Men jeg spiller for å prøve å oppnå ting på egen hånd med den begrensa tiden jeg har, og det er det hele. (i tillegg til det sosiale, som egentlig er the main thing.

 

Det råeste jeg har oppnådd hittil må være World Explorer, exalted med The Son's of Hodir og epic flying mount.

JA - det er patetisk i forhold til mange andre - men det imponerte meg selv. Og det er viktigst kanskje?

 

(jo, og bear-mount, Ice Mammoth og "Somebody Order a Knuckle Sandwich) :p

Lenke til kommentar
Bingo Cpt, ingen ting imponerer meg i WoW.

 

Da håper jeg du ikke spiller

Blir vel litt off-topic, men jeg vil gå ut fra (jeg håper) at de færreste spiller WoW for å imponere (eller bli imponert av) noen.. man spiller det fordi det er gøy.

 

 

For øvrig.. de søkte sammenligningene med å kurere kreft f.eks er litt latterlige..

 

 

det er dine synspunkter

 

jeg spiller fordi det er gøy men gir jo en liten klap får folk som gjør noe utenom det vanlige

 

og det at folk som virkelig ikke har peiling på hvor dritt det er og komme over 10.000 achivment sier det er bare om og gjøre med tid er idioter og fortjenner idiotiske samenligninger

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke imponert vis noen klarer og klatre til mount everrest uten surstoff, det viser jo bare hvor dedikert man er ikke noe mere

 

Jeg blir heller ikke imponert vis noen klare og løse alle de dødligste sykdommene i verden fordi det viser bare at man har mye tid og er dedikert

 

Cool story

 

Mount Everest, krever mye av kroppen. Ikke alle har hva som trenges for å klatre til toppen av Mount Everest, det står både på hvor mye man trener men og hvordan kroppen er bygget opp.

 

At folk ikke klarer å se forskjellen mellom prestasjoner i et dataspill, som består av å presse en gitt antatt knapper, og i virkeligheten, trenger de virkelig å koble seg av den maskinen og lukte på blomstene. Om de trenger enda mer forklaring enn dette så sier jeg bare stakkars mann, du er fortapt.

 

jeg lurer på hvordan det er og logge inn på et forum dag inn og dag ut for og stort sett alltid greie og enten få meningene sine grundig motbevist eller få stort sett hele tråden mot seg. må nesten prøve det en dag....

 

Enkelt faktisk, ha din egen mening. Det er som oftest nok her på WoW forumet. Samt der er et par 3 flokkledere her på dette WoW forumet, motsi dem og du har alle mot deg. Flesteparten her er såpass svakrygget at de tør ikke ha egene meninger så de dilter etter "de tøffe" som den rene Igor.

Lenke til kommentar
Mount Everest, krever mye av kroppen. Ikke alle har hva som trenges for å klatre til toppen av Mount Everest, det står både på hvor mye man trener men og hvordan kroppen er bygget opp.

 

At folk ikke klarer å se forskjellen mellom prestasjoner i et dataspill, som består av å presse en gitt antatt knapper, og i virkeligheten, trenger de virkelig å koble seg av den maskinen og lukte på blomstene. Om de trenger enda mer forklaring enn dette så sier jeg bare stakkars mann, du er fortapt.

Mount everest er det jo bare å trene seg opp til, og om man er født med bedre kropp en andre er jo det bare genetiske tilfeldigheter og ikke mye imponerende av personen som hadde flaks?

 

Eller er det sånn at ting som krever tid og dedikasjon er ikke imponerende for alle kan klare det, men hvis noen vinner lotto eller er heldig med gener så er det imponerende?

 

Du kan si at alle rotter seg sammen fordi du har egne meninger, men nå er det jo sånn at mye av det du kommer med virker litt lite gjennomtenkt og knekker sammen når folk spør deg litt mer.

Lenke til kommentar

I seg selv er det å klare noe ingen andre har klart, en prestasjon. Selv blir jeg litt imponert over nevnte spilleren med tanke på hvor mange timer og energi han kan ha brukt for å klare målet han har nådd. Om han så har fått mye nyttig kunnskap utover dette, er jeg imponert.

 

Uten å kjenne spillet i detalj, kan han jo han spilt siden WoWs første lansering. Legges timene fordelt over perioden, blir det ikke mange timene per uke (antagelse).

Lenke til kommentar
Vel, mye av det du sier er ikke meninger da, det er feil.

 

 

(Yes I went there)

 

ignoranse is bliss.

 

Mount everest er det jo bare å trene seg opp til, og om man er født med bedre kropp en andre er jo det bare genetiske tilfeldigheter og ikke mye imponerende av personen som hadde flaks?

 

Eller er det sånn at ting som krever tid og dedikasjon er ikke imponerende for alle kan klare det, men hvis noen vinner lotto eller er heldig med gener så er det imponerende?

 

Du kan si at alle rotter seg sammen fordi du har egne meninger, men nå er det jo sånn at mye av det du kommer med virker litt lite gjennomtenkt og knekker sammen når folk spør deg litt mer.

 

Ja tren deg opp da til å klatre Mount Everest om du mener det er så lett. Forøvrig går svaret til Cosha og til deg da.

Lenke til kommentar

Ignorance med c, ikke s. Og nei det er ikke ignorance i det heletatt, en ting du sliter med er at du tror wow fungerer på en måte at "Jeg synes at det er best, det føles best ut for meg" og du roller med det, noe som i grunn er greit for meg, men når du ta skriver på forumet til folk som lurer på ting å gir dem feil informasjon så klart folk sier ifra. I wow er det somregel en fasit på hva som er best og det er sånn basert på matte.

 

Og kommentaren min var ikke basert på denne tråden, hva som imponerer deg er helt opp til deg, men jeg tenkte mer i generelle baner.

 

ps, inb4 retting av mine skrivefeil

Lenke til kommentar

"Jeg synes at det er best, det føles best ut for meg"

 

Populært kalles dette "egen mening" noe som jeg sist sjekket var fult lovlig og. Og det er forøvrig ingen fasit i WoW, det er noe enkelte her sliter med, de tror at det de sier "er rett" og alt som blir sagt, av meg eller andre, er feil. Det er kun 1 vei å gjøre ting i WoW og det er deres vei. Slik holdning provoserer meg sterkt, jeg har ingen ting imot andre meninger men det jeg har noe imot er hvordan dette fremlegges. Det som er merksnodig er at det er kun enkelte personer som har denne holdningen og så snart de kommer inn i tråden blir det helvette og litt til. At det baserer seg på matte er en ting, hva som er teoretisk sett best er ikke altid praktisk best. Og om det tar 1/100 sekund lengere å drepe et monster 1 vei kontra en annen vei er mer flisespikkeri enn noe annet. At det kan nevnes, ja, at det skal fremlegges som fasit, nei.

 

Nok off topic dog, ber at resterende snakk rundt dette kan takes over PM til meg, synes vi har tatt nok her i tråden nå.

Lenke til kommentar
Merciless Gladiator-tittelen har ikke noe med hans antall achievement points å gjøre.

Nei, men folk sier det ikke er skills osv. Han får poeng av den achivmenten også. Så det er jo skills.

 

 

Edit: Han får kanskje ikke poeng av den achiven. Men det det sier jo litt om hva han typa der har vært borti.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Alle kan ikke gjøre dette, du trenger seriøst en god team-arbeid for å komme deg gjennom 10k achivements, det er ikke noe alle kan, i såfall så skjer ikke det i dette året eller aldri, det er altfor mange amatører i dette spillet så er teknisk umulig spør du meg.

 

Hadde det vært for alle så hadde ikke vanskelighetsgrad vært i WOW, spillet hadde vært laget for at alle _skal_ klare.

Lenke til kommentar

Og slik er spillet bygget opp og, det er veldig mange seriøse raiding guilder der ute. Med over 11 millioner abonenter tviler jeg på at det finnes kun 1 person som kan gjøre dette, om så er han da mer unik enn han får kredit for.

 

Derfor blir jeg ikke imponert, det er millioner av abonenter der ute og man ser hvor mye spilletid man fra Korea f.eks legger inn i spillet. Det er bare snakk om hva man går inn for, går man inn for det er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...