Gå til innhold

10k achievement points er nådd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvor mye points man får, men en del Feats of Strength er det jo bare 25 som får, å du må ha litt flaks hvis det er 2 eller fler guilds som kjemper om første feks malygos.

 

Er ingenting som er så morsomt som å fighte i toppen om realm first kills :p

Gruul<3

 

Feats of strength gir ikke achievement points.

Lenke til kommentar

Dette er jo et diskusjons forum Bear^^ og klart du skal ha dine meningen men og ikke orke og diskutere dem etterpå når du fikk en "flokk" med folk etter deg virker rart, det er jo ofte det som du önsker virker det som her.

 

Men OT: Mannen er gal. Har selv en IRL venn med 9300 som har samboer, jobber mer en 100 % osv. Jeg er imponert over hvordan han rekker med ved siden av at han raider MYE.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg over var det vel mye å forlange aksept for egene synspunkter på Diskusjon.no's WoW forum hvor flokkmetodikk er eneste aksepterte vei.

 

Beklager.

Men med din tankegang (hvertfall den du forklarte lenger opp) så er ingenting i verden imponerende. OL medalje f.eks kan jo ikke være imponerende, de har bare trent mesteparten av livet sitt, det tar bare tid og i teorien så kan alle gjøre det. Grunnen til at det er imponerende er at det er bare de som gjør det selv om alle "kan". Det er samme grunn til at 10k achievementpoints er imponerende, alle kan klare det, men bare han har gjort det.
Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg over var det vel mye å forlange aksept for egene synspunkter på Diskusjon.no's WoW forum hvor flokkmetodikk er eneste aksepterte vei.

 

Beklager.

Men med din tankegang (hvertfall den du forklarte lenger opp) så er ingenting i verden imponerende. OL medalje f.eks kan jo ikke være imponerende, de har bare trent mesteparten av livet sitt, det tar bare tid og i teorien så kan alle gjøre det. Grunnen til at det er imponerende er at det er bare de som gjør det selv om alle "kan". Det er samme grunn til at 10k achievementpoints er imponerende, alle kan klare det, men bare han har gjort det.

 

 

Hva som er imponerende kommer helt ann på hvert individs tankegang og dermed bestemmes individuelt. Selv er jeg ikke en WoW-spiller og interesserer meg svært lite. Andre derimot, WoW-spillere, som bruker tiden sin i universet og vet hvor mye arbeid og tid det tar, vil derimot ha en forståelse ovenfor prestasjonen og dermed mer la seg imponere. Å ha et idol, er en drivkraft for andre som kjører samme løp og viser at det er mulig.

Lenke til kommentar
Bingo Cpt, ingen ting imponerer meg i WoW.

 

Da håper jeg du ikke spiller

 

og vis du ikke spiller da lurer jeg på hva du gjør på et forum om wow

 

og vis du er her får og lage kvalme og "Fyre" på folk fordi du ikke klarer det denne personen har klart er du ganske trist ;)

 

prøv det selv før du utaller deg, du kan ikke bare hamstre poenger du kan det til kanskje 5000-6000 og der stopper det, ifra der trenger du vanskelige achivment som bare et par håndfulle guilder i verden har klart =)

 

men kos deg videre

Lenke til kommentar

Det som er ganske trist er at folk faktisk fyrer seg opp over en persons litt negative mening rundt World of Warcraft :roll:

 

Forøvrig spiller jeg WoW ganske titt og ofte men jeg blir ikke imponert av noen form for achivements om det er X360, PS3, Steam eller hvilket som helst annet selskap som prakker dette makkverket inn i spillene sine.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke imponert vis noen klarer og klatre til mount everrest uten surstoff, det viser jo bare hvor dedikert man er ikke noe mere

 

Jeg blir heller ikke imponert vis noen klare og løse alle de dødligste sykdommene i verden fordi det viser bare at man har mye tid og er dedikert

 

Cool story

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke imponert vis noen klarer og klatre til mount everrest uten surstoff, det viser jo bare hvor dedikert man er ikke noe mere

 

Jeg blir heller ikke imponert vis noen klare og løse alle de dødligste sykdommene i verden fordi det viser bare at man har mye tid og er dedikert

 

Cool story

 

litt offtopic men, og klatere til toppen av mount everrest uten surstoff er det veldig få som kan klare pga gener, alt der kommer ann på oksygen opptaket i blodet fra person til person. det er bevist at folk som ikke er er topptrente kan klare og klatre mount everest mens, folk som er ekstremt topptrente ikke klarer det rett og slett pgs gener og oksygenopptaket til hver enkel person.

 

En av Norges mest sporty personer klarte ikke og klatre mounnt everest for noen år siden men, på den andre siden så er han den eneste i verden som har gjort andre ting innen ekstrem sport ( er faren til en kamerat jeg har bod sammen)

 

så akuratt der kommer det ikke ann på hvor dedikert man er..

 

 

En jeg spillte med før har nå 9700 achi points på sin main. jeg hadde han på "wowmsn" min fra jeg spillte mye selv, så jeg spurte han hvor mye played han hadde, (jeg spurte når han akuratt hadde fått 9000 for noen månder siden) da hadde han 360 days played på sin main og rundt 50 dager på altene til sammen også. det sier hvor litt hvor skremmende det er i forhold til imponerende det er og få så mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...