Gå til innhold

10k achievement points er nådd


Anbefalte innlegg

Og slik er spillet bygget opp og, det er veldig mange seriøse raiding guilder der ute. Med over 11 millioner abonenter tviler jeg på at det finnes kun 1 person som kan gjøre dette, om så er han da mer unik enn han får kredit for.

 

Derfor blir jeg ikke imponert, det er millioner av abonenter der ute og man ser hvor mye spilletid man fra Korea f.eks legger inn i spillet. Det er bare snakk om hva man går inn for, går man inn for det er det ikke noe problem.

 

Så å komme først av 100 er imponerende, mens å komme først av 11 mill er ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enkelt faktisk, ha din egen mening. Det er som oftest nok her på WoW forumet. Samt der er et par 3 flokkledere her på dette WoW forumet, motsi dem og du har alle mot deg. Flesteparten her er såpass svakrygget at de tør ikke ha egene meninger så de dilter etter "de tøffe" som den rene Igor.

leste nettopp gjennom og kom over denne, kan jeg få vite hvem jeg dilter etter? :D

 

synes forresten det er imponerende hvor mye tid han har lagt ned i achievements, raiding og pvp. Men sammenligne det med kreftforskning og slikt ble litt vel søkt ;)

Lenke til kommentar
Er du sjaly DaXoN er det bare å sette seg ned å gjøre det du og, så blir du kvitt den strenge lukta som forfølger deg :)

 

nei sorry :) jeg er nok ikke det,

 

Jeg har andre ting og ta meg til =D det er sommer god damit :D orker ikke spille når jeg sitter her nu engang xD

Lenke til kommentar

Imponerende på en måte, og en annen måte ikke.

Mange av achievementene får man gratis om man har spilt på en karakter siden oppstarten av wow. Hadde vært enda mere imponerende om karakteren var helt ny når achievement patchen gikk live.

 

Man må også huske på at det er flere involverte spillere som har medvirket til denne karakterens høye poengsum. Det er liksom 12 spillere til i guilden som alle har over 8000 poeng.

 

Edit:

For å sette det jeg skriver i litt perspektiv er en Deathknight med 9305 poeng mere imponerende.

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Alle kan jo ikke få rank1 i en arena season da, selvom man går inn for det!

 

Dette er heller ikke en achivement, i så fall står den ikke oppført under Achivements listen under Arena. Derimot ser jeg at du får achivement for å vinne 1 ranked match men den er og flerefoldig hvor han har og vunnet 10 ranked men mangler da Gladiator tittelen.

 

I tilegg har han ikke gjort alle "ikke dø i det hele og det store" achivementene som Conqueror of Ulduar og He feeds on your tears eller hva enn den heter.

 

Du får ikke achivement points for ting som bare et fåtall om så bare 1 kan gjøre. Ergo dette er noe alle kan gjøre om de bare plasserer rompa si fremfor PCen og glemme verden utenfor i noen måender. Jeg er ikke den personen som blir så forferdelig raskt imponert av folk som er 100% asosial. Men envær har vel sin helt å se opp til så enkelte har vel funnet sin her.

Lenke til kommentar
Mountain o' Mounts

Obtain 100 mounts.

 

Mannen er gal ... :)

Det innebærer så mye arbeid i den achievmenten, at bare den imponerer.

 

Hmm, en venn av meg i wow hadde for ikke så lenge siden noe med 90 mounts... tror han sikkert har over 100 nå..

 

Først så blir jeg imponert over at folk har orket så mye. Men så lurer jeg på hvorfor i huleste folk gidder. Achievements er ikke annet enn en måte for blizzard å få deg til å bruke mer tid. Eneste ok achievements er de få få med kult navn, og de som gir rank.

Endret av Haventh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...