Gå til innhold

10k achievement points er nådd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten så må det være flere personer som spiller på denne characteren, eller så har han rett og slett ikke et liv at all. Jeg er vanligvis forsiktig med å komme med slike uttalelser mot folk som spiller WoW, men her er det vanskelig og ikke komme med en slik kommentar.

 

Uansett, hadde vært veldig artig å se hvor mye played han har.

Lenke til kommentar
And?

 

Beklager men jeg blir ikke noe imponert av mennesker med X antall achivement points, for meg viser det bare hvor dedikert man er, ikke noe annet.

 

Du blir mer imponert av folk som har flaks?

 

Om ikke så er det ikke noe særlig mer å bli imponert av. Alt oppnås enten ved dedikasjon eller flaks.

Lenke til kommentar
And?

 

Beklager men jeg blir ikke noe imponert av mennesker med X antall achivement points, for meg viser det bare hvor dedikert man er, ikke noe annet.

 

Du blir mer imponert av folk som har flaks?

 

Om ikke så er det ikke noe særlig mer å bli imponert av. Alt oppnås enten ved dedikasjon eller flaks.

 

Der er mange prestasjoner som er imponerende.

 

Å oppnå 10k achivement poeng i WoW er ikke en av dem

Lenke til kommentar
And?

 

Beklager men jeg blir ikke noe imponert av mennesker med X antall achivement points, for meg viser det bare hvor dedikert man er, ikke noe annet.

 

Du blir mer imponert av folk som har flaks?

 

Om ikke så er det ikke noe særlig mer å bli imponert av. Alt oppnås enten ved dedikasjon eller flaks.

 

Der er mange prestasjoner som er imponerende.

 

Å oppnå 10k achivement poeng i WoW er ikke en av dem

 

Hvorfor ikke? For å ha fått såpass mange poeng, må jo personen å gjort endel imponerende ting in-game.

Lenke til kommentar

Fordi det er noe alle kan gjøre, sette seg ned og hamstre achivement poeng i WoW. Alle kan gjøre det. Derfor lar jeg meg langt fra imponere, eneste det forteller meg er at personen er over midten interesert i World of Warcraft, ingen ting annet.

 

Hadde han funnet opp kur for kreft i samme slengen hadde jeg blitt mer imponert av det.

Lenke til kommentar
Skills - alle kan oppnå disse

Tid - alle kan sette av dette

 

Ergo, alle kan få disse poengene om de gjør akkurat det samme som vedkommende. Ergo, jeg er ikke imponert.

 

Javel, men da er det jo ingenting som imponerer deg i wow? Da tenker jeg på ting oppnådd av andre spillere.

 

Dog skills er ikke noe alle kan oppnå, da hadde vi jo ikke trengt en latterlig vanskelighetsgrad i raidcontent osv.

Lenke til kommentar
Skills - alle kan oppnå disse

Tid - alle kan sette av dette

 

Ergo, alle kan få disse poengene om de gjør akkurat det samme som vedkommende. Ergo, jeg er ikke imponert.

 

Da er det bare å linke alle rank1 glad titlene eller alle hard mode raidavhievementsene dine da Bear^.

 

"e'kke no stress"...

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...