pax1 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Så ikke dette noe annet sted, så... Zoltan på EU-Aegwynn har oppnådd 10.000 achievement points.. link. Jøye meg... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hva skal man finne på å diskutere om dette? Jøss, lite liv på han. Heldigvis var jeg aldri noe fan av achivements, fant aldri noe morsomt med å samle dem. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Godt jobba å oppnå "alt" i PvP og PvE, i tillegg til de tidkrevende achievementsa. Hadde vært interessant å se hvor mye /played han har. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Enten så må det være flere personer som spiller på denne characteren, eller så har han rett og slett ikke et liv at all. Jeg er vanligvis forsiktig med å komme med slike uttalelser mot folk som spiller WoW, men her er det vanskelig og ikke komme med en slik kommentar. Uansett, hadde vært veldig artig å se hvor mye played han har. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 And? Beklager men jeg blir ikke noe imponert av mennesker med X antall achivement points, for meg viser det bare hvor dedikert man er, ikke noe annet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 And? Beklager men jeg blir ikke noe imponert av mennesker med X antall achivement points, for meg viser det bare hvor dedikert man er, ikke noe annet. Du blir mer imponert av folk som har flaks? Om ikke så er det ikke noe særlig mer å bli imponert av. Alt oppnås enten ved dedikasjon eller flaks. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Beklager, smeller til med et dumt spørsmål.. Hva vil det si å ha oppnådd 10.000 achievement poeng? Er dette noe som krever mye tid?, eller kun inteligente-wow spillere som får dette til? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg vil vel si det krever masse tid, pluss man må jo ha litt skills F. eks meg selv som er dødsdårlig i pvp, jeg får jo aldri noen pvpachievements. Men derimot en del raidachievements. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det krever helt ekstremt mye tid. Trykk her og sjekk ut achivementene hans, så vil du skjønne hvorfor man er nødd til å ofre latterlige mengder tid for å få så mange points. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 And? Beklager men jeg blir ikke noe imponert av mennesker med X antall achivement points, for meg viser det bare hvor dedikert man er, ikke noe annet. Du blir mer imponert av folk som har flaks? Om ikke så er det ikke noe særlig mer å bli imponert av. Alt oppnås enten ved dedikasjon eller flaks. Der er mange prestasjoner som er imponerende. Å oppnå 10k achivement poeng i WoW er ikke en av dem Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 And? Beklager men jeg blir ikke noe imponert av mennesker med X antall achivement points, for meg viser det bare hvor dedikert man er, ikke noe annet. Du blir mer imponert av folk som har flaks? Om ikke så er det ikke noe særlig mer å bli imponert av. Alt oppnås enten ved dedikasjon eller flaks. Der er mange prestasjoner som er imponerende. Å oppnå 10k achivement poeng i WoW er ikke en av dem Hvorfor ikke? For å ha fått såpass mange poeng, må jo personen å gjort endel imponerende ting in-game. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Fordi det er noe alle kan gjøre, sette seg ned og hamstre achivement poeng i WoW. Alle kan gjøre det. Derfor lar jeg meg langt fra imponere, eneste det forteller meg er at personen er over midten interesert i World of Warcraft, ingen ting annet. Hadde han funnet opp kur for kreft i samme slengen hadde jeg blitt mer imponert av det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Alle kan ikke få så mange poeng, fordi det krever at man gjør en del ting som krever litt skills. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Skills - alle kan oppnå disse Tid - alle kan sette av dette Ergo, alle kan få disse poengene om de gjør akkurat det samme som vedkommende. Ergo, jeg er ikke imponert. Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 500 emblem of conquest nådd :O Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Skills - alle kan oppnå disseTid - alle kan sette av dette Ergo, alle kan få disse poengene om de gjør akkurat det samme som vedkommende. Ergo, jeg er ikke imponert. Javel, men da er det jo ingenting som imponerer deg i wow? Da tenker jeg på ting oppnådd av andre spillere. Dog skills er ikke noe alle kan oppnå, da hadde vi jo ikke trengt en latterlig vanskelighetsgrad i raidcontent osv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Bingo Cpt, ingen ting imponerer meg i WoW. Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Skills - alle kan oppnå disseTid - alle kan sette av dette Ergo, alle kan få disse poengene om de gjør akkurat det samme som vedkommende. Ergo, jeg er ikke imponert. Da er det bare å linke alle rank1 glad titlene eller alle hard mode raidavhievementsene dine da Bear^. "e'kke no stress"... Endret 20. juli 2009 av Xiffic Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Heller, achivement for naxx10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå