Gå til innhold

Fallout 3 - Tidenes største møkkaspill? Umulig å få til å virke.

Anbefalte innlegg

Forslag: Spill er best på konsoll

PCen er ikke lagd for dette spillet, men det er konsollen.

Bare så det er sagt: Spill er IKKE alltid best på konsoll, 3rd person, ja enig (digget the bourne conspiracy), men fallout 3 (i fps) er PERFEKT på PC! Har ikke prøvd på konsoll, og kan love deg jeg ikke skal heller.

Har ikke hatt et problem med det til PC, bortsett fra teite games live windows kødden og at jeg trengte patch for flere dlcer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Foe_of_good, har du prøvd Oblivion? Det er stort sett samme spill, bare satt til fantasy-miljø. Liker du det liker du Fallout 3 og omvendt. Selv gikk jeg fort lei av begge to, så jeg ville ikke tatt meg bryet med å prøve å få det til å fungere. Jeg ville heller solgt spillet og kjøpt noe annet.

Btw du har vel Games for windows installert?

Direkte løgn lukter det av dette her. Oblivion er et repetivt "stenge-portal generic landscape"-spill der alt scaler som gjør at uansett hvilket lvl du er på vil fiender være på samme level. Det er et uengasjerende drittspill som må moddes i fillebiter for å være alright.

Fallout 3 er et kongespill, med en herlig atmosfære, tøffe områder, god voiceacting (den i Oblivion var såvidt jeg minnes rimelig kjedeig) og et velfungerende skillssystem. Igjen atmosfæren i spillet gjør det verdt det alene.

Vil anbefale trådstarter å fikse "møkkaspillet".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte fallout 3 for en stund siden, og satt i platen i går kveld, men når jeg blir født og rett etter at jeg velger hvilket kjønn jeg vil være, så klikker spillet, og faren står bare der og beveger seg frem og tilbake mens musikken fortsatt er på. Det går heller ikke å save siden jeg ikke har begynt skikkelig, og da må jeg se hele videoen på nytt, hvis jeg skall prøve å få det til.

Jeg vil gjerne spille yndlings spillet mitt som jeg har brukt nesten 400kr på!

Pcen er god nok til å kjøre spillet, men jeg må eventuelt sette ned grafikken hvis den ikke er på lav allerede. Og hvordan gjør jeg det?

Hvordan kan jeg få spillet til å virke?

Lenke til kommentar
Jeg bruker også XP, ingen problemer.. Enkelte klarer å kødde til alt..

Jeg sitter også med XP og det fungerte helt greit fra starten, nå må det sies at enkelte steder i spillet har det bare låst seg ,men det er fordelt utover 140+ timer gameplay.

Brodern derimot som spiller det på Xbox360 kan spille det i en dag uten at det skjer noe krasj eller lignende.

Det jeg hater med Pc for tiden er at ingenting funker outofthebox ,man må laste nyeste drivere,kuke med instillinger og når det først fungerer så krasjer det når du er lengst unna checkpoint eller siste save... :(

Husker før tusenårsskiftet hvor alt fungerte med en gang, og driveroppdateringer kom på cd hver 6 månede i komputer blad hvis du ville være radikal å legge det inn. Ah.. goodtimes.

Prøv en no-cd "patch" som nenvt over, alt som hindrer spillet i å bruke flere komponenter i pcen din er bare en fordel. Hvis det ikke fungerer gå på options på fallout splashscreen -> options -> sett alt til low og jobb deg oppover.

Absolutt anbefalt å få det til å virke for det er et flott spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...