lockdog Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei Sliter med støy i antennekabelen til en Get-boks. På grunn av dette får jeg ikke sett på tv. Bildet bare hakker. Jeg hadde ikke problemet før jeg ommøblerte i stua. Tidligere stod boksen i tv-benk rett foran antenneuttaket. Nå står boksen i tv-benken med en seksjon i mellom antenneuttaket og benken. Kabelen ligger bak seksjonen. Det jeg ikke helt kan forstå er hvorfor jeg har støy på kabelen nå. Kan det være pga. strømledninger i veggen? Og hvordan kan en eventuelt skjerme kabelen mot slik støy? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kan være kabelen som har fått en skade under ommøbleringen. Ville ha prøvd å byttet den først. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Kabelen er ikke skadet. Den ble lagt pent til sides og koblet opp igjen etter flyttingen. Har en kabel til, men den er 12-13m, og vil antagelig ikke gi bedre resultater. Men jeg skal prøve den. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Problem solved. Flyttet en forgrening hvor strømforsyningen til en router var tilkoblet, og bildet ble flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå