MercedesMotor Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hei, jeg vurderte å kjøpe fjernstyrt sentrallås til min Toyota Carina E, men lurer på om denne passer/fungerer -> http://www.streetdesign.no/?id=7628 Jeg har sentrallås orginalt i bilen, så for å få fjernstyrt sentrallås så er det bare å handle inn den pakka og det holder? Er det lett å koble den til? Tusen Takk For Svar På Forhånd Endret 19. juli 2009 av MercedesMotor Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Golfen i signaturen din er dette veldig lett på. Om det er like lett på Toyota Carina E kommer ann på om sentrallåsen er styrt av en vakumpumpe (vanligvis i bagasjerommet eller under baksetene). I Golfen står det en pumpe på høyre side (eller venstre, kommer litt ann på) i bagasjerommet som blåser eller suger i en luftslange som igjen er koblet til alle låsene. Jeg kjøpte et sett med to fjernstyrte relé og en fjernkontroll og koblet til på eksisterende kabler til pumpen. (På Golfen) Sjekk om det er på samme måte i Carinaen din. Endret 22. juli 2009 av Goggen90 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Toyota har aldri hatt vakumstyrte sentrallås, men bare så det er sagt så er det negativ trigging på toyota, boksen til sentrallåsen finner du som regel ved side eller over fotbrønnen på førersiden Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvordan fungerer den? Er det motor(er) som driver alle låsene med en felles styringsenhet og/eller blir alt styrt via vaier fra hoveddøren? Vil det si at man på Carinaen kan man koble seg på en boks uten videre inngrep i dører? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Mulig du må bytte den i førerdøren. Fordi den ikke har motor, da dette er bare en bryter. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 På Toyota så er det elektriske motorer på alle låsene, disse får trigging fra en kontrollboks: Det står faktisk "door control" på den (se link under). Her kan du se hvordan jeg gjorde det på 4Runner`n jeg hadde. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11791783 Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 OP, sjekk om du har denne boksen før du går til innkjøp, virker som Henrikenn er uenig i dette. Om det er slik Rebel-Rider beskriver er det veldig lett å montere fjernstyring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå