Gå til innhold

Noen som har gode innstillinger for LE40A676?

Anbefalte innlegg

Har en Samsung LE40A676. Brukte innstillingene til Mumid fra denne tråden (andre posten). Innstillingene er for LE40A656 med siste fastvare 1023. Bildet ble helt knall. Etter å ha vært en tur innom Service Mode oppdaget at jeg ikke hadde siste fastvare. Gikk ut ifra at 656 og 676 var den samme tven utenom at 676 har innebygd MPEG-4 tuner godkjent av RiksTV. Så prøvde å oppdaterte til siste fastvare som jeg fant på Samsung sine hjemmesider for LE40A656/676. Det fungerte ikke. Etter en samtale med Samsung support viste det seg at jeg ikke hadde funnet riktig fastvare. Dette var riktig fastvare. Nå er jeg ikke like fornøyd med bilde lenger, har fått litt rødskjær på det meste. Så, er det noen som har gode innstillinger for LE40A676 med siste fastvare? Vurderer forresten å kjøpe en kalibrerings DVD. Er denne grei nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Samsung LE40A676. Brukte innstillingene til Mumid fra denne tråden (andre posten). Innstillingene er for LE40A656 med siste fastvare 1023. Bildet ble helt knall. Etter å ha vært en tur innom Service Mode oppdaget at jeg ikke hadde siste fastvare. Gikk ut ifra at 656 og 676 var den samme tven utenom at 676 har innebygd MPEG-4 tuner godkjent av RiksTV. Så prøvde å oppdaterte til siste fastvare som jeg fant på Samsung sine hjemmesider for LE40A656/676. Det fungerte ikke. Etter en samtale med Samsung support viste det seg at jeg ikke hadde funnet riktig fastvare. Dette var riktig fastvare. Nå er jeg ikke like fornøyd med bilde lenger, har fått litt rødskjær på det meste. Så, er det noen som har gode innstillinger for LE40A676 med siste fastvare? Vurderer forresten å kjøpe en kalibrerings DVD. Er denne grei nok?

Hei.

Jeg har samme TV og jeg brukte disse instillingene

Inntil jeg la på disse instillingene var jeg egentlig misfornøyd med TVen..

MEN nå sitter jeg fortsatt, etter måneder med bruk, og godter meg over hvor rå bildekvalitet det blir CD sine HD sendinger. SD sendinger av nyere dato er og eyecandy...

Dette var mine best anvendte 12000,- ever!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...