KongKarlsen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei.Vi er 4 gutter fra Kristiansand som har en kompis i rullestol som blir 18 neste helg. Vi vil overaske han med en overraskelses tur til Oslo. Vi skal reise neste lørdag, og være der til mandag. Gutten er helt normal, han kan bare ikke gå. Vi får han både inn og med de fleste steder. Men vi vet ikke hva vi kan gjøre i Oslo. Noen tips? Vi vil gjøre dette til en god helg for han han er forresten ekstremt glad i sport. Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 når det gjelder sport vet jeg at nede på aker brygge er det noen racerbåter som man kan bestille tur med. Vet ikke hvordan det fungerer, men har alltid hatt lyst til å prøve Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 når det gjelder sport vet jeg at nede på aker brygge er det noen racerbåter som man kan bestille tur med. Vet ikke hvordan det fungerer, men har alltid hatt lyst til å prøve hørtes fett ut. Har du noe peiling på priser osv? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noe annet enn sport både dere og han kunne tenkte å gjøre? Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Noe annet enn sport både dere og han kunne tenkte å gjøre? hva som helst Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) når det gjelder sport vet jeg at nede på aker brygge er det noen racerbåter som man kan bestille tur med. Vet ikke hvordan det fungerer, men har alltid hatt lyst til å prøve hørtes fett ut. Har du noe peiling på priser osv? Jeg vet desverre ikke noe om priser. Har bare sett plakater for det. Husker verken priser eller kontakt info. Jeg vet ikke hvordan det er med Megazone og rullestol, men du kan jo ringe og høre (TLF: 22 98 85 50). Hvis det går er jo det veldig artig! Legger til at det er VELDIG fint å spise lunsj på operataket Endret 19. juli 2009 av Major_Tom Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 når det gjelder sport vet jeg at nede på aker brygge er det noen racerbåter som man kan bestille tur med. Vet ikke hvordan det fungerer, men har alltid hatt lyst til å prøve hørtes fett ut. Har du noe peiling på priser osv? Jeg vet desverre ikke noe om priser. Har bare sett plakater for det. Husker verken priser eller kontakt info. Jeg vet ikke hvordan det er med Megazone og rullestol, men du kan jo ringe og høre (TLF: 22 98 85 50). Hvis det går er jo det veldig artig! Legger til at det er VELDIG fint å spise lunsj på operataket Takk for bra tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå