kronasje Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg er veldig grønn på alt som har med TV, kabler osv å gjøre. Dekoderen er koblet til og skal være koblet via HDMI kabelen, denne kabelen står i på HDMI 1 uttaket bak TV'en, og den er festet i dekoderen. Jeg bruker så den vanlige fjernkontrollen og setter på HDMI1 (Valgene er TV, EXT 1, EXT 2, EXT 3, EXT 4 og HDMI 1 og 2), da får jeg en melding som konstaterer at jeg ikke har noe innsignal. Alle kablene er i som de skal tror jeg. Tips? Takk:) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvilken dekoder? F.eks. så må HDMI aktiveres først på Altibox. Har du prøvd med scart så du vet at dekoderen funker? Har du tittet i bruksanvisningen, kanskje det står noe der...? Lenke til kommentar
kronasje Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Hvilken dekoder? F.eks. så må HDMI aktiveres først på Altibox.Har du prøvd med scart så du vet at dekoderen funker? Har du tittet i bruksanvisningen, kanskje det står noe der...? Dekoderen funker, jeg kan bytte kanal og alt, jeg har bare ingen bilde! Alt av kabler står i... Er ikke sikker på hvor problemet ligger Lenke til kommentar
kronasje Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Den funker på scart, men ikke på HDMI kabelen.. Prøvd 2 kabler også. Any ideas? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Dekoderen funker, jeg kan bytte kanal og alt, jeg har bare ingen bilde! Det funker jo ikke når du ikke har bilde.... Hvis noen skal kunne hjelpe så må du fortelle hva slags dekoder du har. Endret 19. juli 2009 av Mr D Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Koble til dekoderen med Scart, også leiter du igjennom innstillingene på dekoderen etter steder å aktivere HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå