-Dagger- Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hei. ser rundt etter en ny bærbar pc til skolestart. Er viktig at den kan kjøre spill ettersom det er det som den kommer til å bli brukt til som oftest. Er et tilbud som jeg syntes skiller seg veldig ut ifra mengden i denne prisklassen. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=108404 Spesifikasjoner: : # CPU : Intel CPT2 T6500 # Skjerm : 15.6" LED CB # Minne : 4GB (2x2GB) DDR3 soDIMM kan utvides til 4GB # Harddisk : 500 GB # Chip-set : Mobile Intel GL40 Express # Grafikk : NVidia GeForce GT 240M 1024MB # Optisk enhet : DVD Brenner - Super Multi Double Layer # Lydkort : High-definition audio support # Batteri : Lithium batteri (6 celler) Finner ikke mange anmeldelser eller noe av denne pcen, så jeg lurer på om dette er et godt valg ? Hvis ikke vil jeg gjerne ha alternativer til rundt samme prisen, men helst under 8000. Endret 19. juli 2009 av -Dagger- Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Vil ikke annbefale deg å kjøpe Acer. Det kan virke som om du får mye for pengene, men kvaliteten er helt elendig. Vil du ha en laptop som ikke går i stykker hvis du setter den litt hard ned på bordet, hold deg unna Acer. Du kan jo kikke litt på Dell. Endret 19. juli 2009 av Major_Tom Lenke til kommentar
-Dagger- Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 vel jeg har jo ikke tenkt til å slenge den veggimellom heller. Men det er vel isåfall bare "karosseriet" som er av dårlig kvalitet ? sitter på en acer ferrari nå, og den har holdt seg veldig godt i over 2 år. Det som er inni interesserer meg mer Er det bare jeg som syntes dette er et røverkjøp til den prisen ? Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Vel, prosessoren var ikke akkurat så veldig bra, men resten var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå