massey93 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei. Jeg har en Asus F5V (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336010) Det sjedde for lenge siden, da pcen begynte å klikke, å etter en gang så startet den ikke mer.Den har blitt liggende i ca.1 år, men tenkte jeg skulle se på den. Den starter, men sjermen er svart, å dvd-stasjonen booter liksom. Men det rare, når jeg holder ned 5-6 taster på tastaturet, så starter den. Den booter og vista kommer opp,MEN, vist jeg slipper tastene fryser den, og ingenting kan gjøres. Oppdaterte bios, å da funket den helt til jeg restarte den, og fikk samme problemet. Hva kan det være? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Høres veldig rart ut, prøv å kjørt system recovery? Lenke til kommentar
massey93 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 har prøvd, men uten hell. Lenke til kommentar
massey93 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Den har jo en "resett" knapp som man kan trykke in med en penn. Men vet ikke hvordan det skal gjøres. Skal pcen være av eller på, og hvor lenge skal man holde den inn? Lenke til kommentar
massey93 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Men ska ringe til kundeservice til asus i morgen. Høre hva de har å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå