PacAnimal Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 fant ut at jeg egentlig hadde mindre lyst til å gå rundt med tretten tusen kroner i sekken, og at jeg heller vil ha en billigere bærbar. dumpet borti et tilbud om en targa visionary 1000 til noe over fem lapper. spesifikasjoner under. er dette et ålreit kjøp? nei, jeg skal ikke spille unreal 2 eller andre utrolig fancy greier. skal skrive på den i en lesesal (bør være stillegående) og flytte data med den. pluss kanskje et par eldre spill til reiser og liknende. CPU 1000 Mhz Pentium III Memory 256 MB RAM Harddisc 20 GB UDMA 66 Display 14,1 " TFT DVD 8x DVD, 24x CD Floppy integrated PCMCIA O2Micro OZ6812/6912 (1 x II/III) Modem SiS 630 Network SiS 630 10/100 Mbit/s Interfaces COM, LPT, IRDA, USB Graphics SiS 630 Sound SiS 630 (AC 97) Mouse Touchpad hmm.. hva er det store problemet med TAB her? anyway.. grei maskin til den prisen, eller? Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 hm virker grei denne, så lenge den ikke brukes til spill og lignende. Til den prisen tror jeg ikke det er snakk om en "ekte" bærbar, dog. Dvs, det er ikke en mobile cpu, som gjør at den er en god del større, tyngre, høylytt, og kortere batterikapasitet. Men til den prisen virker den som et godt kjøp Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Kan bråke litt uten mobile CPU, men bra til den prisen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 det er jo en P3 1.0GHz det er snakk om! trodde da at dem ikke begynte med å sette desktop CPU i før P4 kom? P3'ern er gammel, den er sikkert Mobile Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 i den gamle posten var det en herre som foreslo en FS C1020 denne kan kjøpes for 9000 fra komplett HER! er det bedre å kjøpe den nye maskinen fra komplett enn å bruke 3 lapper mindre på å kjøpe den andre? den andre er brukt 1 år men har fortsatt garanti igjen, etter hva jeg har fått høre. liker ikke å måtte betale for xp home fra komplett da jeg selv bruker linux... Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 er forresten HP omnibook 6100 noe å skryte av? Hva bør en betale for en slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå