Gå til innhold

Battlefield 1943 - failed to connect to EA

Anbefalte innlegg

God dag, soldater!

Da var det atter en gang på tide å finne fram hjelmen og sette kursen mot det fjerne østen. Jada, det skal bli fantastisk med litt god, gammeldags gladvold i skikkelig Battlefield-stil, tenker nå jeg - akk, om det bare hadde vært så lett..

Nei, for dere skjønner - hver gang jeg prøver å fyre opp Battlefield 1943, så nekter klienten min plent å koble til EA sin hovedserver (heller motsatt). Jeg har snust litt rundt på ymse fora, og fant fram til et par smarte løsninger på dette "problemet". Et av dem var å laste ned en EA-lisensert demo, for så å koble til serverne deres derfra, og en annen innebar å opprette en profil på EA.com, for så å lenke EA-profilen til en eksisterende LIVE gamertag.

Begge disse fiffige løsningene misslykkes horribelt (den helv***s siden deres er særdeles arrogant, og påstår at min LIVE gamertag ikke eksistered), og jeg sitter her med knyttet neve og vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg.

Dette er alt for dårlig. Særdeles labert.

Så, derfor spør jeg: er det noen andre her som har/har hatt det samme problemet, og har funnet en løsning?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...