Gå til innhold

Awstats - java problemer ?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har altså satt opp awstats på en webserver og det funker forsåvidt, til en viss gra i allefall.

Men jeg får ikke sett java-generert innhold. Dvs diverse grafer. Får java-applet failed nede på statuslinjen. Dette gjelder både for Firefox og Safari. (I osx) Så jeg er like klok på om feilen ligger lokalt hos meg eller om det er noe serverside problemer. Serveren kjører Debian Squeeze.

Noen som har noen tips?

root@server:/home/user# dpkg -l | grep java
ii  java-common											 0.32											Base of all Java packages
ii  java-gcj-compat										 1.0.80-5.1									  Java runtime environment using GIJ
ii  java-gcj-compat-headless								1.0.80-5.1									  Java runtime environment using GIJ (headless version)
ii  java-package											0.42											utility for building Java(TM) 2 related Debian packages
ii  javascript-common									   6											   Base support for javascript library packages
ii  libbcel-java											5.2-3										   Analyze, create, and manipulate (binary) Java class fil
ii  libcommons-cli-java									 1.1-3										   API for working with the command line arguments and opt
ii  libcommons-compress-java								0~svn604876-1								   Java API for working with tar, zip and bzip2 files
ii  libcommons-lang-java									2.4-1										   Extension of the java.lang package
ii  liblog4j1.2-java										1.2.15-4										Logging library for java
ii  liblog4j1.2-java-gcj									1.2.15-4										Logging library for java (native code)
ii  libmx4j-java											3.0.2-6										 An open source implementation of the JMX(TM) technology
ii  libregexp-java

post-5797-1247995595_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...