neknur Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Hei!, jeg går allerede på et studie jeg trives relativt greit på, men har kommet inn på et annet i år som alltid har vært drømmen min. Jeg er dog veldig i tvil om jeg skal bytte, begge disse studiene er ved samme universitet. Hvis jeg takker ja til det nye studiet, mister jeg da retten til det jeg har gått ett år på? Jeg tenker på å takke ja siden jeg da kanskje har litt lengre betenkningstid, og kan vente helt fram til studiestart med å bestemme meg. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Her vil jeg tro de fleste læresteder har ulike regler, hvor har du kommet inn - og på hvilket studium går du til/fra? Lenke til kommentar
neknur Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Går bygg, kom inn på indøk. Lenke til kommentar
Sanzu Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Du mister ikke plassen du allerede har. Jeg og flere venner av meg har gått på flere studier samtidig, så bare takk ja. Endret 19. juli 2009 av Sanzu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå