Data-Geir Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har hatt problemer med at forumet buker lang tid på å starte. Jeg bruker Opera 9.64 og kjører normalt med javascript på, men uten flash. Når jeg disabler javascript åpner forumet som normalt, men jeg får jo da ikke tilgang til innleggsfunksjonene. Nå i dag vil forumet ikke åpnes i det hele tatt, men slår jeg av javascript går det som vanlig greit. Er det noe reklame eller annen funksjonalitet som gjør at forumet bruker lang tid på å åpne/ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har hatt samme problem. Men det er lynraskt i Opera 10 Beta 2. Du kan prøve den isteden. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 I helgen var det håpløst å komme inn, nå er det bare den vanlige forsinkelsen. Takk for tips om Opera 10. Jeg vil vente til neste beta/rc pga meldingene om ustabilitet, men det er jo absolutt interessant at problemet trolig vil være borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg