meg0709 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hei. Vel, igår så la jeg inn SP2(service pack 2) til Vista 32bit. Det som er er at før jeg la den inn så hørte folk meg på ventrilo snakke men ikke etterpå. Hører meg heller ikke ingame i slik snakke funksjon der. Jeg har ikke søkt eller lett noe serlig på nettet enda, men har prøvd div innstillinger både i windows og ventrilo og 2 forskjellige drivere til lyd kort. Det som blei den midlertidige løsningen var å ta system gjenoppretting tilbake før jeg la inn SP2 og da funker ventrilo og ingame snakking feil fritt. Hva kommer dette av tror dere? Det er jo noe rart at det funker med SP1 men ikke SP2? Nå veit ikke jeg helt hvor bra SP2 er i forhold til SP1, men om disse problemene ikke løses så må jeg bare kjøre på SP1 til W7 er ute eller en løsning, kansje, det funker vel det også men er noe irriterende. Noen som har en løsning som funker permanent med SP2 eller må jeg bare kjøre på SP1 fortatt? Det som er rart er at det funka bra mener jeg å huske på en laptop som jeg la inn SP2 på og der klarte jeg fint å snakke på ventrilo. Eller kansje det har noe med anti virus programmet mitt å gjøre, for etter SP2 så fikk jeg beskjed om at det hadde blokkert en eller anna .dll katalog greie som brukes av ventrilo men prøvde å trykke opphev blokkering men ingen forskjell. Kortet som både lyd og mic går igjennom er dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326406 Edit: Vel idag fikk jeg samme blokkering av anti virus program, har ikke prøvd å snakke med noen idag enda men ser ut til at det da er SP2 som er problemet? Endret 19. juli 2009 av meg0709 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Tja, folksom her ja. Uansett, prøvde nå igjen å legge den inn, men fortsatt samme greia. Har som sagt før(tror jeg) prøvd forskjellige drivere men den gang ei. Tror jeg da bare skal gi faen i SP2 til vista og heller vente til W7 eller er det noen som har den minste anelse eller en løsning? Det funka liksom på en laptop med vista å legge inn sp2 og ventrilo funka som bare det etterpå, ikke noe problemer der. Faen meg rart og plagsomt vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå