Noiz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Eg har sett både Da vinci koden og engler og demoner på film, men tenkte eg skulle lese denne boka her, men eg lurer på om det er veldi mykje meir i bøkene eller om eg har nok bakrunn fra filmene til å lese denne boka når den kommer Lenke til kommentar
Yudanja Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tror det burde holde å ha sett filmen. Eneste forskjellen er vel egentlig Robert Langdon. Du får en del mer bakgrunnsinfo om han i bøkene, og jeg ser egentlig på film-RL og bok-RL som to forskjellige personer. Det Dan Brown bruker mest tid på å skildre er egentlig andre karakterer, noe som ikke kommer frem i bøkene, men ikke noe du trenger i TLS Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Tror det burde holde å ha sett filmen. Eneste forskjellen er vel egentlig Robert Langdon. Du får en del mer bakgrunnsinfo om han i bøkene, og jeg ser egentlig på film-RL og bok-RL som to forskjellige personer.Det Dan Brown bruker mest tid på å skildre er egentlig andre karakterer, noe som ikke kommer frem i bøkene, men ikke noe du trenger i TLS ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå