Gå til innhold

Noen som vil anbefale en manga?


Anbefalte innlegg

Hei hå.

Jeg leter etter anbefalinger på manga.

 

Jeg liker Death Note, som holder seg seriøst og for gode til teite forstyrrende elementer og motion-blur i bakgrunnen når folk beveger på armene sine (les: Naruto). Rolig og spennende med andre ord.

 

Vil helst ha svar før tirsdag, da jeg reiser på ferie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hå.

Jeg leter etter anbefalinger på manga.

 

Jeg liker Death Note, som holder seg seriøst og for gode til teite forstyrrende elementer og motion-blur i bakgrunnen når folk beveger på armene sine (les: Naruto). Rolig og spennende med andre ord.

 

Vil helst ha svar før tirsdag, da jeg reiser på ferie.

Hvis du liker Death Note vil du digge Liar Game vil jeg tro, en manga om en dame som blir dratt med i et komplisert spill hvor folk blir gitt massive mengder penger av Liar Game selskapet som får dem til å konkurere med hverandre om hverandres penger. Vinnerne får masse penger, mens taperne kommer i massiv gjeld som de må bli med videre i Liar Game for å ha sjans til å betale tilbake.

 

Høres kanskje teit ut, men det er massevis av den derre "Hva tenker motstanderen min og hvorfor gjør han det" på samme måte som L og Light drev på, mye psykologi og manipulering med andre ord.

 

Liker du Death Note er jeg ganske sikker på at du vil like Liar Game.

 

Den er tilgjengelig på Onemanga.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Naruto - naruto shippuuden er veldig bra serier :D men vist du er ute etter å lese så vet ikke jeg, (jeg leser nesten aldrig) men deathnote skal vist nok være sinnsykt bra (lese) :D men naruto shippuuden er den beste av naruto seriene :D anbefales steeerkt"""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

O.o.. det burde virkelig gå ann å vote ned innlegg på dette forumet..

ta en titt på monster. den varer deg nok ut ferien. veldig spennende. VELDIG rolig/too fckin slow!! wont anything happen soon!? men men, enda er den raskere enn naruto og de fleste andre shounen serier=P

Endret av 世界一
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Claymore er vel ganske standard shonen.

Er vel en uke siden han dro på ferie i dag, men hva med Vagabond, BLAME eller Akira? Liker du cyberpunk kan de to sistnevnte være noe.

Kanskje ikke det trådstarter var på utkikk etter, men det kan være verdt en titt.

 

 

Venesis: Den så litt interessant ut. Begynner forresten på Madla i morgen. ^^

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Del Rey Manga driver fortiden på med PARASYTE, en gammel mangaklassiker fra tidlig 90-tallet.

 

Under rekruttskolen på Madla i Stavanger, var jeg innom Outland på jakt etter noe å fylle kveldstimene med. Fant denne serien, som fenget så det holdt. Etter 4 uker på rekruttskolen hadde 6 av gutta på rommet lånt bøkene, før det visste de ikke hva manga var engang. :-)

 

PARASYTE handler om romvesen-parasitter som infiserer hjernen til mennesker, for å prøve å holde seg selv i live. Problemene har bare såvidt begynt for tenåringen Shinichi, idet parasitten Migi bosetter seg inni han.

 

Du får den på Outland og nettet. Siste volumet kom ut for kort tid siden.

Gleder meg som en unge, har omtrent bindt meg fast for å ikke stikke på onemanga.com ellerno lignende.

 

post-148182-1248814294_thumb.jpg

Endret av Venesis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Tror den en av de beste Mangaen jeg har lest må være 666 satan(japansk tittel) O-parts hunter(norsk/englesk tittel) som er skrev og tegnet av tvilings broren til han som tegner Naruto... serien begynner som Anime den 6 juni el juli litt usikker 2010...og jeg gleder meg som en liten unge :D :D wiiii

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...