knottsau Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hva er best for håret av å bruke varm eller kald luft i hårføneren? Lenke til kommentar
chun Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det går greit med varm hvis du har varmebeskyttene hårsprai. Jeg tror kal tar lenger tid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det beste for håret er og bruke kaldluft. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er luften for kald kan du bli syk, derfor er det ikke lurt å gå ut med vått eller halveis vått hår om vinteren. Jeg bruker selv helt passe luft som ikke er for kald, men den er heller ikke varm, luft som du kjenner minst mulig på huden. Du kan vel nesten kalle det lunket, men det blir vel kanskje feil. Lenke til kommentar
POTF Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har selv en føner som som har tre trinn. Kald Lunken Varm Jeg bruker da lunken. Sliter ikke så mye på håret som varmt gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå