Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

bankort i andre bankers minibanker?

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten bank som jeg må dra til byen for å ta ut penger og lurte på hvormye sånn ca det vil koste. Og koster det noe for å sjekke saldo

Btw,så driver jeg å fikser den stasjonære pcen, og tastaturet på denne mangler et par tasterså det kan være noe feil

Endret av atriC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt spørsmål.

Det koster iallefall ingenting å stikke inn kortet og sjekke saldo. Det nekter jeg å tro.

Men å ta ut fra andes minibanker. Før i tida var det iallefall et gebyr på x antall kroner, men jeg vet ikke om det er sånn ennå?

Lenke til kommentar
Jeg har en liten bank som jeg må dra til byen for å ta ut penger og lurte på hvormye sånn ca det vil koste.++++

Det er kun din bank som kan svare på dette.

Har den ikke noen nettside med info ?

Endret av fjellreven1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom du er under 18, og har DnB Intro, koster det 7 kr å ta ut fra annen minibank. Jeg har BNbank. og betaler aldri noe for å ta ut, uansett minibank. Ellers: Sjekk prislisten for din bank.

Lenke til kommentar
Dersom du er under 18, og har DnB Intro, koster det 7 kr å ta ut fra annen minibank. Jeg har BNbank. og betaler aldri noe for å ta ut, uansett minibank. Ellers: Sjekk prislisten for din bank.

Du betaler ingenting til BNbank. Banken du tar ut penger fra kan fremdeles belaste deg med et gebyr fordi du benytter deg av bankens tjenester.

Lenke til kommentar
Banken du tar ut penger fra kan fremdeles belaste deg med et gebyr fordi du benytter deg av bankens tjenester.

Feil, så lenge vi snakker om minibank. Uttak/innskudd over skranke, derimot, det blir noe annet, og dyrt..

Banken du benytter minibanken til (kronglete sagt...) belaster din bank (altså ikke din konto) med et gebyr, og din bank kan videreføre denne kostnaden (med eller uten fortjeneste/påslag) til deg som kunde, eller la være. Bankene som tilbyr gebyrfri uttak i andre bankers minibanker betaler altså denne kostnaden for kundene sine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Du betaler ingenting til BNbank. Banken du tar ut penger fra kan fremdeles belaste deg med et gebyr fordi du benytter deg av bankens tjenester.

Mener du at en annen bank skal kunne belaste min konto i BNbank fordi at jeg tar ut penger i minibanken deres? Det har ikke skjedd de årene vi har hatt BNbank (BNbank->Glitnir->BNbank).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...