melvh Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei Har et X-fi Creative Extreme Music liggende i min ødelagte pc. Skal jeg når jeg kjøper nytt hovedkort som dette eller dette bruke det integrerte lydkortet i pcen eller bruke mitt "nedstøvete" creative x-fi lydkort? Jeg tror hovedkort og psu er ødelagt, men kan det gå over mitt lydkort også? Eller skal jeg bare ta en luft på boks blås over det for å få vekk støvet? Hvordan er driver støtten til dette lydkortet i Windows 7 64 bit? Takker for svar! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ta luft på boks å blås bort, så tester du kortet i ditt nye sys. Høres lyden bedre ut med en uten kortet beholder du det Lenke til kommentar
melvh Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Oki. Har hørt at f.eks Asus P5Q deluxe eller pro har veldig bra onboard lydkort. Og at drivere i Windows 7 nesten eliminerer lydkort i pci pga bra equlizer etc. I tillegg til at creative visstnok har dårlig drivere. Men jeg får teste Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Creative sine drivere er crap. Det er jo så enkelt som at om du er fornøyd med lyden uten lydkort driter du i hele kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå