Gå til innhold

pedaler til denne sykkelen?


Monicaott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo. Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe denne raceren som min første racersykkel:

http://www.bikeshop.no/aspx/produkt/prdinf....aspx?plid=8395

 

hvilke pedaler må jeg kjøpe da? Jeg har ikke peiling på slikt.

 

 

For å få mest ut av syklingen,anbefaler jeg klikkpedaler.. Disse får du kjøpt i samme butikken pedaler..

Sko burde du prøve i butikken(evt prøve ett par i en forretning og bestille samme sko fra nett)...

Du skal ha racersko med 3 hull under for å feste cleats til skoa(cleats er den platen man skrur fast under skoa for å få festet skoen til pedalen,disse følger med pedalene,)

Sko koster fra ca 400 og oppover..

Hvis du absolutt ikke vil ha klikk pedaler,da er det bare å kjøpe ett par flate pedaler.. Jeg fraråder det hvis du skal bruke sykkelen til trening etc..

Lenke til kommentar
men, blir det kjempeekkelt å sykle med flate pedaler, da? med en stram økonomi kan jeg liksom ikke ta full pakke med en gang.

 

 

Ekkelt blir det ikke,alt er jo avhengig av hva man er vant til.

 

 

 

Klikkpedaler venner man seg fort til.

Selv har jeg syklet med klikkpedaler på racer, hybrid og terrengsykkel i mange år,og det gir en bedre effekt når man sykler.

 

Men ikke så dumt å spare opp noen kroner til klikkpedaler etterhvert :thumbup:(du får mye for en tusing på nett) ...

Nesten helt sikker på at du kommer til å merke hvor bra klikkpedaler er i forhold til flate pedaler etter noen turer.

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...