MST Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Hei. Bare lurte på noen butikker i Oslo sentrum hvor de har en del bukser som er stramme nede ved leggen.. Orker ikke ha " strikk " nederst på buksa... Har sett noen på carlings og sånt men disse koster ofte 900kr+.. Så 500kr+/- hadde vært fint Det er snakk om olabukser Men vil gjerne ha tips til hvor de har fargede bukser som er tighte også.. Jeg er gutt. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Cheap Monday, Cheap Monday! De koster originalt 500 kr, men Sole Service selger dem for halv pris nå. Jeg kjøpte selv to par for noen dager siden. Buksene er unisex. Lenke til kommentar
MST Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hvilke butikker i Oslo Sentrum har disse og hvor i byen ligger de? Endret 19. juli 2009 av MST Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Sole Service. Det er en rett ved Oslo City ved siden av Expert, en i Stortingsgata, og den siste ligger i Hedgehaugsveien. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Er jeg den eneste som kaller Hedgehaugsveien for "nederst i Bogstadveien"? Lenke til kommentar
MST Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Hm, okei Noen andre butikker som selger noe annet enn " cheap monday " merket? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Du kan prøve deg litt rundt på butikker som formidler Nudie Jeans Co. disse dager som salget foregår. Mange av disse er rimelig trange nedover leggen, Carlings er jo ofte litt "rocka". Har sett flere butikker som blant annet Volt og Carlings med disse til en rundt 600 kroner. Innenfor 500 +/- om man legger godviljen til Lenke til kommentar
MST Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Okei Takk Lenke til kommentar
jarah Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Problemet jeg har opplevd med Cheap Monday er at buksene er så forbanna små i størrelsen. Nudiebuksene er ganske tighte nede ja, men ikke vask dem for ofte. Alle jeg har har sett til å miste mye farge ved normal vask! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Nudie skal du vaske med noen måneders mellomrom, maks. Står somoftest på innsiden av buksen hvordan man skal behandle de. Så er ikke altfor vanskelig å unngå Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hvilke butikker i Oslo Sentrum ( ved karl johan ellns ) seller nudie bukser? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Volt Grensen (vis à vis White Water og Stortorvets Gjæstegiveri), Steen & Strøm Magasin, ymse Carlingsbutikker. Lenke til kommentar
MST Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Kunne tenkt meg noe ala disse her : http://www.amazon.com/dp/B002BGMOSM/ref=as...mp;linkCode=asn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå