Bruno Mars Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Lurer på hva som er best av Normal GPS (eks TomTom One) vs CD/DVD- spiller med GPS (eks denne)? Familien har brukt en grei Garmin Nuvi 200 til nå. Hvordan er det med de som er integrert i CD/DVD- spiller? Må man kjøpe map om det ikke føger med? Kan man f.eks kjøpe noe kart fra Garmin, TomTom etc? Syntes den så veldig handy ut denne spilleren fra IPPEC. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er skeptisk til den spilleren, det står jo ikke en dritt om hvilket gps system den bruker feks, og ikke er det et kjent merke heller... Så du burde sjekke hvilke gps kart som kan brukes først.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Ser ut til å være kjente merker. Ser ut som det skal stå et SD kort med kartet på. I tillegg så har man kortplass til musikk etc. Kan ikke skjønne annet en at dette er en drømmemaskin i bilen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja vel, men jeg kan ikke si jeg har hørt om ippec før, og jeg er borti mye rart når det gjelder import av bilstereo... Men det er jo bare å prøve da Edit: fant den i en importliste her nå, og de tjener godt på den til den prisen.... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Okey, om du har vært borti mye; vet du om noe lignende system gjerne til en billigere penge? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Okey, om du har vært borti mye; vet du om noe lignende system gjerne til en billigere penge? Her er en på på finn.no, link. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Er vel knapt forskjell utenom front og merke..? Kontaktet selger nå. Er Innovatek mer kjent merke? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er du ofte i Sverige, så kan du med den sist viste modellen se på TV fra det digitale bakkenettet. Kan ikke se at det sto nevnt på den til 10.000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå