Gå til innhold

Noiki 6220


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale karlfr et kurs i Norsk, for å forbedre alle skriveleifene :)

 

For alt vi vet kan vedkommende ha lese/skrivevansker eller andre problemer som hindrer personen i å skrive grammatisk riktig.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Hehe ta det med ro alle sammen. Har ikke noen problemer med skrive/stavefeil. Bare litt dårlig øye hånd koordinasjon med tastaturet.

 

Ja, var det originale Grå dekselet til nokia jeg kunne tenke meg. Det er det eneste som ser helt greit ut. Noen som har sett det i oslo området? Pris?

Lenke til kommentar
Hehe ta det med ro alle sammen. Har ikke noen problemer med skrive/stavefeil. Bare litt dårlig øye hånd koordinasjon med tastaturet.

 

Ja, var det originale Grå dekselet til nokia jeg kunne tenke meg. Det er det eneste som ser helt greit ut. Noen som har sett det i oslo området? Pris?

 

Nei, bor (dessverre for deg) nærmere Trondheimsområdet ;P

Jeg tar det helt med ro 8) Synes bare at kommentarer av den typen Tjessem ga er helt unødvendige når omstendighetene ei er kjent.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Molna: Nei tviler også på at NetCom og Telenobruker millioner av kroner på et nytt system som allikevel er utdatert når 3G kommer. Tviler egentlig på at den virkelig kommer til "alle" butikkene her siden den garantert ikke vil selge godt. Jeg mener, hvem vil ha en mobil som kun har en fordel du ikke kan bruke i Norge. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...