karlfr Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Noen som har noe mer peil på når denne kan dukke opp? Lurten om noen viste hvor man kan få tak i deksel til 7250 nå også Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Sjekk ut denne siden for å få varsel når den blir tilgjengelig i butikken. Nokia mobilvarsel Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har også 7250, og har vært på dekseljakt over hele Kristiansand.. Det eneste jeg fant var et sølv-grått deksel hos El-kjeden... Tror jeg venter til i ikke-orginale dekslene kommer jeg...Mye billigere... Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg vil anbefale karlfr et kurs i Norsk, for å forbedre alle skriveleifene Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg vil anbefale karlfr et kurs i Norsk, for å forbedre alle skriveleifene For alt vi vet kan vedkommende ha lese/skrivevansker eller andre problemer som hindrer personen i å skrive grammatisk riktig. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Hehe ta det med ro alle sammen. Har ikke noen problemer med skrive/stavefeil. Bare litt dårlig øye hånd koordinasjon med tastaturet. Ja, var det originale Grå dekselet til nokia jeg kunne tenke meg. Det er det eneste som ser helt greit ut. Noen som har sett det i oslo området? Pris? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hehe ta det med ro alle sammen. Har ikke noen problemer med skrive/stavefeil. Bare litt dårlig øye hånd koordinasjon med tastaturet. Ja, var det originale Grå dekselet til nokia jeg kunne tenke meg. Det er det eneste som ser helt greit ut. Noen som har sett det i oslo området? Pris? Nei, bor (dessverre for deg) nærmere Trondheimsområdet ;P Jeg tar det helt med ro 8) Synes bare at kommentarer av den typen Tjessem ga er helt unødvendige når omstendighetene ei er kjent. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg liker ikke tastaturet på 6220, man merker ikke overgangen mellom dem. Ser egentlig ingen grunn til å velge 6220 fremfor 7250. EDGE blir vel neppe støttet av noen norske operatøter heller så... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Molna: Nei tviler også på at NetCom og Telenobruker millioner av kroner på et nytt system som allikevel er utdatert når 3G kommer. Tviler egentlig på at den virkelig kommer til "alle" butikkene her siden den garantert ikke vil selge godt. Jeg mener, hvem vil ha en mobil som kun har en fordel du ikke kan bruke i Norge. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Interessant og få vite hva en som ikke kan rettskrivning skal med et så avansert produkt ? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Interessant og få vite hva en som ikke kan rettskrivning skal med et så avansert produkt ? Vær vennlig å les retningslinjene neste gang du poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå