Gå til innhold

[AoC]Assassin eller Ranger?

Anbefalte innlegg

Skal reaktivere min gamle account og prøve AOC igjen, jeg ha en ranger som er litt over 20, og en barbarian som er litt over 30. Men skal begynne på nytt for og sette meg ordentlig inn i spillet igjen, og sliter med og bestemme meg mellom Ranger å Assassin. Har nesten ikke prøvd assassin, men vil spille en snikeklasse, derfor går jeg for Assassin eller ranger. Er klar over at ranger ikke sniker like mye, men isteden kan jeg vel stå på lengre avstander og snipe.

Så lurer på hva som er anbefalt? hvilke klasse er artigst av de to?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal reaktivere min gamle account og prøve AOC igjen, jeg ha en ranger som er litt over 20, og en barbarian som er litt over 30. Men skal begynne på nytt for og sette meg ordentlig inn i spillet igjen, og sliter med og bestemme meg mellom Ranger å Assassin. Har nesten ikke prøvd assassin, men vil spille en snikeklasse, derfor går jeg for Assassin eller ranger. Er klar over at ranger ikke sniker like mye, men isteden kan jeg vel stå på lengre avstander og snipe.

Så lurer på hva som er anbefalt? hvilke klasse er artigst av de to?

Alle rogueklassene hider likt, så ranger sniker vel så mye som assassin. Har personlig ikke prøvd noen av klassene så kan ikke anbefale noe. Vil du være ranged velger du ranger, melee - assassin. Prøv begge og sats på det du liker best. :)

Endret av xBANAN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...