snifty Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hei Jeg vil kjøpe meg mer RAM men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe Har 1G RAM fra før Noen tips? Endret 18. juli 2009 av snifty Lite beskrivende emnetittel og brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 For å vite hvilken RAM-type du kan kjøpe, må vi vite hvilket hovedkort du har. Hvis du ikke vet, bruk SIW eller Everest for å finne det ut. Lenke til kommentar
snifty Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 For å vite hvilken RAM-type du kan kjøpe, må vi vite hvilket hovedkort du har. Hvis du ikke vet, bruk SIW eller Everest for å finne det ut. Property Value Manufacturer ASUSTeK Computer INC. Model P5N-E SLI Version 1.XX Serial Number 123456789000 North Bridge NVIDIA nForce 650i SLI SPP Revision A2 South Bridge NVIDIA nForce 650i SLI MCP Revision A2 Dette? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hovedkortet støtter 800MHz DDR2-minne. Bytt ut de du har med f.eks disse. Du får sansynlig vis problemer hvis du blander de RAM-brikkene du har nå med nye. Lenke til kommentar
snifty Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Hovedkortet støtter 800MHz DDR2-minne. Bytt ut de du har med f.eks disse. Du får sansynlig vis problemer hvis du blander de RAM-brikkene du har nå med nye. takk Det var til stor hjelp Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hovedkortet støtter 800MHz DDR2-minne. Bytt ut de du har med f.eks disse. Du får sansynlig vis problemer hvis du blander de RAM-brikkene du har nå med nye. takk Det var til stor hjelp Tror du burde tenke over oppdatering av BIOS og om du skal ha deg nye RAM, hørt iallefall at du må det, men kansje du ikke trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå