Mr.M Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hallo folkens, hjelp meg med denne da. Så bare bruddstykker av en musikkvideo på Svisj/nrk2 i natt.. Ledetråder; etpar fjortis-jenter som sitter på en scooter/moped og synger. Typ trance/dance musikk. Noen som vet? Lenke til kommentar
ygo Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 ARGH, er talentløse peaches med dynamit eller no i den dur. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Takker! Tror nok det er den ja. Husker han programleder fyr'n jabbla noe om explosjon etc... Jaja, driit musikk, men jeg skal ha den.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Er det ikke DJ Sammy - Boys of Summer? Der driver noen jenter og suser rundt på scooter, og DJ Sammy med "fin" hårsveis kjører rundt i bil Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Not, det var det Ygo sa. Peaches.. urrrk,, j****g høy fjortis-faktor.. -er lei den alt.. (det tok 3 min. 16 sek.) Videoen er offentlig tilgjengelig; (evt. right click, save) http://hem.bredband.net/b144456/Dynamit.wmv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå