knutarn Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hei.. Er ikke sikker på om overskriften funka MenMen Jeg spellte anno i dag, så klikka det.Når jeg skrude på pc at så komme den meldinga her: (Blue screen) det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen. Hvis det er første gang du ser denne stoppfeilmeldingen, starter du datamaskinen på nyt. Hvis feilmeldingen vises på nytt, gjør du følgende: Deaktiver eventuelle verktøy for virussjekk, diskfragmentering, og se etter eventuelle oppdaterte. kontroller konfigurasjonen av harddisken, og se etter eventuelle oppdaterte drivere. kjør CHKDSK /F for og se etter harddiskskader, og start deretter datamaskinen på nytt. Tekninsk informasjon: *** STOP: 0x00000024 (0x00190203, 0x8a42e5f0, 0xc0000102, 0x00000000) Er det noen som vett feilen?? For ikke på at pc kommer ikke in i sikkerhets modus. Endret 18. juli 2009 av WheelMan Fikset emnetittel Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har du prøvd å kjøre CHKDSK da? Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Nei. vett ikke åsen man gjøre det. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Start det ifra gjenopprettingskonsollet: Gjenopprettingskonsollet Du kan legge det inn på harddisken din manuelt men vanligvis vil det kun ligge på Windows XP installasjons CD-en. Om du starter fra denne CD-en kan du komme inn på Gjenopprettingskonsollet ved å velge å Starte fra cd, vente til driverne har blitt lastet inn og deretter trykke E for å komme inn i Gjenopprettingskonsollet. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 har prøvd og formatere den. men når jeg booter fra cd så laster den in cd så blir skjermen svar og så blinker en hvit prikk. kommer ikke in på cd menyen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Tryllet litt med emnetittelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå